اعضای باشگاه پژوهشگران و نخبگان در اولویت جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی

نشست راهبردی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد استان مرکزی در واحد اراک برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاداسلامی اراک، دراین نشست سعید سرکاراتی معاون دانش آموزی باشگاه پژوهشگران و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی به وظایف این باشگاه اشاره کرد و گفت: مابه عنوان یک باشگاه باید انگیزه و فعالیت های امیدوارانه را به دانشجویان خود منتقل کنیم.
وی افزود : باشگاه پژوهشگران و نخبگان جوان از وضعیت تسهیلات مداری به سمت فعالیت مداری در حرکت است و آیین نامه ها و شیوه نامه های این باشگاه در امتداد این مسیر قراردارد.
سرکاراتی بابیان اینکه انجمن های علمی بازوی اجرایی باشگاه هستند، گفت : انجمن های علمی زیر نظر باشگاه هستند و فعالیت های انجمن های با باشگاه بسیار متفاوت است انجمن ها تقریبا آتش به اختیار عمل می کنند و مشخص شدن محورها برای انجمن ضروری نیست و دانشجویان با علایق و سلیقه خود در انجمن فعالیت می کنند.
در ادامه شهاب خاقانی مدیر تسهیلات و حمایت از باشگاه پژوهشگران و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامینیز طی سخنانی گفت: با توجه به تغییرات رویکرد باشگاه از تسهیلات محوری به فعالیت محوری،آیین نامه تسهیلات به روز رسانی شد و در جلسه هیات امنای باشگاه پژوهشگران و نخبگان به تصویب رسید.
وی درخصوص تغییرات این آیین نامه گفت: اعطای تسهیلات در راستای توانمندسازی هدفمند اعضای باشگاه در جهت تربیت نیروی متخصص کشور، پرورش مدیران و پژهشگران آینده از مهمترین تغییرات این آیین نامه است.
مدیر تسهیلات و حمایت از باشگاه پژوهشگران و نخبگان دانشگاه آزاداسلامی ادامه داد: اعضای باشگاه پژوهشگران و نخبگان جوان در اولویت جذب هیات علمی دانشگاه آزاداسلامی قراردارند.
خاقانی افزود: باتوجه به احساس نیاز به اشتغال زایی در دانش آموختگان در راستای حمایت از اعضای باشگاه پژوهشگران و نخبگان انعقاد تفاهم نامه ای در دست اقدام با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که ذیل این تفاهم نامه در جهت اجرای طرح کارورزی در زمینه اشتغال برای اعضای دانش آموختگان باشگاه پژوهشگران و نخبگان فراهم شود.
وی در پایان گفت: در این طرح مشوق هایی از جمله کمک هزینه برای کارورزان و پرداخت سهم بیمه پذیرندگان کارورز در دوره مقدماتی و در صورتی که به اشتغال این دانش آموختگان منجر شود معافیت بیمه برای پذیرندگان کارورز طبق دستورالعمل اجرایی این طرح وجود دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1044938

وب گردی

وب گردی