مدارس دارالفنون با هدف ارتقای سطح مهارتی دانش‌آموختگان ایجاد می‌شود

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان گفت: مدارس دارالفنون توسط دانشگاه آزاد اسلامی با محور ارتقای سطح مهارتی دانش‌آموزان و تربیت دانش‌آموختگان متخصص ایجاد می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد شاهین‌شهر، حمیدرضا نظری معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان ظهر امروز در نشست مشورتی معاونان آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اصفهان که به میزبانی واحد شاهین‌شهر برگزار شد، اظهار کرد: توسعه کمی مدارس سما در استان اصفهان وضعیت مطلوبی دارد و دنبال توسعه کیفی با محوریت مباحث فرهنگی و تربیتی هستیم.

وی اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با رویکرد جدید در تحقق درآمدهای غیرشهریه‌ای وارد شده که بخشی از آن در حوزه سما است.

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان با اشاره به ظرفیت مناسب مدارس سمای استان اصفهان عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی بر آن شده تا با ایجاد و توسعه مدارس عالی مهارت، دانش‌آموزان ماهر برای حضور در جامعه و صنایع تربیت کند.

مدارس سما در ارتقای فرهنگ علمی دانش‌آموزان نقش مؤثری دارد

نظری اضافه کرد: مدارس عالی در دانشگاه‌ها به منظور شبیه‌سازی مجازی با هدف کسب مهارت ایجاد و توسعه خواهد یافت.

وی یادآور شد: در مدارس سما اقدامات اثربخشی فرهنگی انجام شده و این مدارس در ارتقای فرهنگ و علمی دانش‌آموزان نقش مؤثری دارد.

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان متذکر شد: توجه به افزایش سطح علمی دانش‌آموزان و آشنا کردن آنان با پژوهش متناسب با نیاز روز جامعه می‌تواند در اعتلای ایران اسلامی اثرگذار باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1044961

وب گردی

وب گردی