ویژگی جدید Firefox تماشای فیلم ها را آسان می کند

مرورگر محبوب فایرفاکس ویژگی جدیدی معرفی کرده است که به کمک آن  تماشای ویدئو آسانتر می شود.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، Firefox ، یکی از محبوب ترین مرورگرهای اینترنتی ، هر روز با ویژگی های جدیدی ظاهر میشود. اکنون با پستی که موزیلا در وبلاگ خود به اشتراک گذاشته است ، ویژگی جدید معرفی شده است. Firefox با استفاده از این ویژگی که Picture in Picture (تصویر در تصویر) نام دارد راحتی تماشای فیلم ها را فراهم می کند. این ویژگی به شما امکان می دهد هنگام مرور وب سایت دیگری ، فیلم ها را در یک پنجره کوچک مشاهده کنید.

تصویر در تصویر چه ویژگی هایی دارد

بیشتر افراد از تماشای فیلم در هنگام گشت و گذار در اینترنت لذت می برند حتی اگر فیلم ها را در یک پنجره متفاوت باز کنید و سعی کنید آنها را از یک گوشه صفحه مشاهده کنید ، صفحه ای که در حال مرور آن هستید ممکن است از این امر جلوگیری کند. موزیلا می خواهد با ویژگی جدیدی که به Firefox وارد کرده ، این وضعیت را اصلاح کند. کاربران Firefox قادر به تماشای فیلم در هنگام گشت و گذار در اینترنت با ویژگی تصویر در تصویر هستند.

به راحتی می توانید از ویژگی Picture in Picture برای هر ویدئویی که در هر وب سایت مشاهده می کنید استفاده کنید. می توانید این عمل را با دکمه آبی کنار ویدیو انجام دهید.

این ویژگی در حال حاضر فقط در Windows Firefox قابل دسترسی است. کاربران ویندوز می توانند Firefox را به روز کنند و شروع به استفاده از این ویژگی کنند. کاربران Mac و Linux از ماه آینده استفاده از این ویژگی را شروع می کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1044964

وب گردی

وب گردی