کاربران اندروید به کارت شناسایی و گواهینامه نیاز نخواهند داشت!

همکاری بین Google و Qualcomm به زودی امکان تشخیص هویت الکترونیکی را فراهم خواهد آورد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، این واقعیت که اگر گواهینامه رانندگی خود را همراه نداشته باشید با مشکل مواجه شوید دیگر برای شما دردسرساز نخواهد شد. در حالی که تلفن های همراه به لطف راه حل های پرداخت تلفن همراه ، نیاز به حمل کارت های اعتباری را از بین می برند ویژگی هیجان انگیز دیگری را نیز به همراه آورده اند.

پردازنده های Snapdragon 865 و Snapdragon 765 که اخیراً معرفی شده اند ، با عملکرد و پشتیبانی 5G مورد توجه قرار گرفته اند. با این حال ، هر دو پردازنده از Identity Credential اندروید نیز پشتیبانی می کنند.

اسنپدراگون 865 و 765 از تشخیص هویت اندروید پشتیبانی می کنند

این همکاری مهیج بین Google و Qualcomm به یک مزیت اصلی برای کاربران با ویژگی هویت الکترونیکی که در Android R ، نسخه بعدی سیستم عامل تلفن همراه گوگل در دسترس خواهد بود ، تبدیل خواهد شد.

هر دو شرکت توضیح ندادند که چگونه این API کار می کند. با این حال ، در اوایل سال جاری ، مشخص شد که استاندارد مجوز گواهینامه رانندگی همراه برای تلفن ها در حال مطالعه است. بنابراین ، در نتیجه همکاری با کشورها در سال های آینده ، کاربران مجبور به حمل شناسنامه یا گواهینامه رانندگی نخواهند شد.

البته ، مسئولان هر دو شرکت اعلام کردند که استفاده از این ویژگی زمانبر خواهد بود. به دلیل نگرانی های زیادی ، به ویژه امنیت ، دولت ها به جای گذرنامه فیزیکی ، تأیید الکترونیکی را تسهیل نمی کنند.

تقریبا هیچ اطلاعاتی درباره Android R نداریم. اما مطمئناً در برگیرنده هویت الکترونیکی خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1044973

وب گردی

وب گردی