عزم راسخ جامعه دانشگاهی حرکت در مسیر قرآن است

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های سراسر کشور گفت: دشمن در تلاش است مردم را از آرمان‌های خود ناامید کند اما پیام جشنواره قرآنی با مشارکت ۳۰۰ هزار نفری واضح بوده و با این گستردگی و سابقه طولانی نشان از عزم راسخ جامعه دانشگاهی نسبت به آرمان های خود دارد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، حجت الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های سراسر کشور در مراسم اختتامیه سی و چهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه های سراسر کشور گفت: سی و سه جشنواره قرآنی را در سال های گذشته پشت سر گذاشتیم و دشمن تلاش زیادی کرده که چهره دانشگاه ها را آنطور که می‌خواهد ترسیم کند و برای همه دانشگاه ها این راهبرد را اتخاذ کرده است.

وی افزود: هدف دشمن از جنگ روانی و زدودن آرمان های مردم این است که مردم را از آنچه به آن پایبند هستند، پشیمان کند این در حالی است که ماهیت واقعی نظام غرب پر از ایراد و مشکل است و از فروپاشی نظام سلطه حکایت دارد.

حجت الاسلام رستمی ادامه داد: دشمن در تلاش است مردم را از آرمان‌های خود ناامید کند اما پیام جشنواره قرآنی با مشارکت ۳۰۰ هزار نفری واضح بوده و با این گستردگی و سابقه طولانی نشان از عزم راسخ جامعه دانشگاهی نسبت به آرمان های خود دارد چون تمسک به پیام های قرآن راه نجات بشر است.

رئیس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها تصریح کرد: راه نجات جامعه از آتش هایی که به جان و زندگی مردم می افتد توجه به حقیقت جامعه اخلاقی و دینی است.

حجت الاسلام رستمی با بیان اینکه سی و پنجمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور سال آینده به میزبانی وزارت بهداشت برگزار می‌شود، افزود: برای دوستان در وزارت بهداشت و معاون فرهنگی این وزارت خانه آرزوی توفیق دارم و امیدوارم سال آینده مسابقات با نشاطی را شاهد باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1044985

وب گردی

وب گردی