جزئیات درگذشت دوتن از دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز اعلام شد

روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز با صدور اطلاعیه ای جزئیات درگذشت دوتن از دانشجویان این دانشگاه را تشریح کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از دانشگاه شهید چمران اهواز، در پی درگذشت دو تن از دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز، روابط عمومی این دانشگاه با صدور اطلاعیه ای، به تشریح جزییات موضوع پرداخت.

در این اطلاعیه آمده است: در روزهای گذشته دو تن از دانشجویان این دانشگاه در دو حادثه‌ی تلخ جان خود را از دست دادند که این دو ماجرای ناگوار موجب اندوه جامعه دانشگاهی شده است. ضمن عرض تسلیت به خانواده این دو دانشجو، دوستان و همکلاسی های آنان، جهت استحضار جامعه دانشگاهی استان و دانشجویان، جزییات این دو اتفاق ناگوار به شرح زیر تشریح می شود.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: در روز هشتم آذرماه، یکی از دانشجویان ساکن خوابگاه پسران (خوابگاه شهید علم الهدی)، دانشجوی رشته کامپیوتر از خوابگاه خارج می شود و در روز بعد، پیکر بی جان این دانشجو، در خیابان اول منطقه بوستان اهواز پیدا می شود و تا این لحظه علت مرگ وی مشخص نشده است و در نتیجه تا مشخص شدن علت دقیق حادثه، نمی توان اظهار نظر دقیقی در مورد علت مرگ وی ارائه کرد.

در این اطلاعیه آورده شده است: در حادثه دوم نیز متاسفانه یکی از دانشجویان پسر ساکن خوابگاه شهید علم الهدی، اهل شهرستان باغملک و دانشجوی رشته زیست شناسی، ساعت ۴ بامداد روز ۱۲ آذرماه، در حالی که خود را از درختان پشت خوابگاه حلق آویز کرده بود، ساکنان خوابگاه متوجه موضوع شدند و وی را به سرعت به مراکز درمانی رساندند، ولی متاسفانه وی درگذشت.

گفتنی است، مراسم تشیع پیکر این دانشجو نیز فردا در زادگاهش برگزار می شود و مسئولان دانشگاه نیز برای همدردی با خانواده وی در این مراسم حضور خواهند داشت.

در پایان ضمن همدردی مجدد با خانواده های متوفیان، اعلام می دارد که مسئولان دانشگاه به دقت در حال بررسی علت و دلایل وقوع این دو حادثه هستند و هرگونه اطلاعات موثق در مورد این دو حادثه از طریق روابط عمومی دانشگاه با دانشجویان عزیز و اصحاب رسانه در میان گذاشته خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1045012

وب گردی

وب گردی