Nokia 2.3  معرفی شد

نوکیا 2.3 معرفی شد و با عمر باتری خود توجه‌ها را به شدت جلب کرد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، HMD Global از گوشی هوشمند جدید و ارزان قیمت خود Nokia 2.3 که مجهز به Android One است، رونمایی کرد. اگر چه این گوشی با برچسب قیمتی برابر با 109 یورو دارای ظاهری بسیار ساده و زیبا است؛ اما در مورد مشخصات فنی نیز همین حرف را نمی توان زد.

مشخصات و قیمتNokia 2.3

صفحه نمایش 6.2 اینچی دارای رزولوشن 720p است. در گوشه کناری گوشی یک دکمه مخصوص Google Asistan وجود دارد، در حالی که پشت دستگاه برای تسهیل در گرفتن، با یک بافت سه بعدی پوشانده شده است.

این دستگاه دارای 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی است. از پردازنده چهار هسته ای Helio A22 MediaTek در این دستگاه استفاده شده است که با یک فرآیند ساخت 12 نانومتر تولید می شود و با سرعت 2 گیگاهرتز کار می کند. حافظه را می توان با کارت حافظه microSD افزایش داد، پورت های microUSB و هدفون و همچنین رادیو FM نیز در گوشی گنجانده شده است.

قسمت جلوی این دستگاه به دوربین 5 مگاپیکسلی f / 2.4 با پشتیبانی از قفل صورت مجهز شده است. در پشت، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی f / 2.2 با یک سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی همراه است.

به لطف باتری 4000 میلی آمپر ساعتی، متوسط عمر باتری 2 روز است. شارژ کمی زمانبر است؛ زیرا دستگاه از شارژ سریع پشتیبانی نمی کند. مانند سایر تلفن های موجود در برنامه Android One، Nokia 2.3 نیز به مدت دو سال به‌روزرسانی‌های سیستم و به مدت سه سال به‌روز‌رسانی های امنیتی را دریافت خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1045037

وب گردی

وب گردی