خطر واژگونی  خودروها در جاده های  لغزنده

رئیس پلیس راه راهور ناجا گفت: با توجه به بارش برف و باران و به دنبال آن لغزندگی جاده ها هموطنان عزیز از سفرهای غیر ضروری اجتناب کنند و رانندگان محترم باسرعت مطمئنه رانندگی کنند .

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار سید تیمورحسینی در خصوص آخرین وضعیت راه های مواصلاتی کشور گفت: با توجه به اینکه بارش برف و باران در جاده ها ادامه دارد و جاده ها لغزنده است رانندگان با احتیاط بیشتری تردد کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه رانندگان حتما قبل از سفر از سالم بودن وسایل گرمایشی خودروی خود اطمینان حاصل کنند، افزود: موضوع وضعیت فنی وسیله نقلیه بسیار مهم است و رانندگان به آج لاستیک ها که در صورت فرسودگی شرایط را درکنترل وسیله نقلیه سخت کرده و در برخی از موارد منجر به واژگونی وسیله نقلیه می شودتوجه کنند.

سردار حسینی گفت: اکثر محورهای استان های اردبیل و کرمانشاه وهمچنین ارتفاعات محورهای هراز ، کرج _چالوس و فیروز کوه با مه گرفتگی و کاهش دید همراه است .

رئیس پلیس راه راهور ناجا با اشاره به وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی کشور افزود: در راه های مواصلاتی کشور محدودیتی اعمال نشده و تردد در محورها در جریان است و نیز عمدتاً به لحاظ ترافیکی مشکل خاصی وجود ندارد ولی رانندگان محترم احتیاط های لازم را در هنگام رانندگی حتماً رعایت کنند.

سردار حسینی در خصوص مسافران مشهد توصیه کرد: رانندگانی که در مسیرهای منتهی به مشهد هستند ضمن استعلام از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی حتماً مراقب زائران پیاده باشند.

وی به تمهیدات ترافیکی در مشهد گفت: محدودیت های ترافیکی در معابر ورودی هسته مرکزی مشهد و اطراف حرم مطهر رضوی از امروز اعمال می شود و پارکینگ های حرم مطهر پذیرش نخواهند داشت و همچنین محدودیت های عبور و مرور وسائط نقلیه در اطراف معابر حرم اعمال و خودروهای پارک شده در این معابر از ساعت 23 تا 6 صبح پاکسازی خواهد شد.

سردار حسینی تاکید کرد: این محدودیت های ترافیکی تا پایان روز سه شنبه اجرا می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1045063

وب گردی

وب گردی