دولت به‌خاطر مسائل اقتصادی، کشور را ذلیل نکند

اتحادیه جنبش عدالتخواه دانشجویی در بیانیه‌ای اعلام کرد: ارتباط با دولت نیجریه کدام گره کور از اقتصاد کشور را حل کرده که بخاطر آن دولت کشور را در جهان اسلامی ذلیل می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، اتحادیه جنبش عدالتخواه دانشجویی پیرامون سفر محسن نهاوندیان مشاور اقتصادی ریاست جمهوری به نیجریه بیانیه‌ای منتشر کردند.

در بخش ابتدایی این بیانیه آمده است: وضعیت آشفته دولت در ارتباط با کشورهای مختلف که بارها و بارها مورد انتقاد دانشجویان و افراد دلسوز انقلابی بوده این بار به حد و مرز وضعیت قرمز رسیده است. روحانی این بار انگار موقتاً دست از دامن کدخدا برداشته و با فرستادن نهاوندیان به نیجریه بر روی مسائل اقتصادی دست دوستی به سمت بوهاری، رئیس جمهور مستبد و سفاک این کشور دراز کرده است مگر ارتباط با دولت نیجریه کدام گره کور از اقتصاد کشور ما را حل می‌کند که بخاطر آن بخواهیم خود را در جهان اسلام ذلیل کنیم.

دانشجویان در این بیانیه عنوان کردند: در ادبیات انقلاب اسلامی، همکاری مشترک با حکومتی که نه شیعیانی مانند شیخ زکزاکی، بلکه تمامی مسلمانان و پیروان سایر ادیان را تحت ظلم خود قرار داده، هیچ جایگاهی ندارد. مسئولان جمهوری اسلامی ایران بجای اینکه لااقل سعی کنند وجه انقلابی خود را در خارج از مرزهای ملی حفظ کنند، حتی حاضر نشدند در خلال سفر به نیجریه با شیخ زکزاکی، خمینی آفریقا دیدار کنند یا اقدامات لازم را برای انتقال شیخ مظلوم به ایران انجام دهند.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: نهضت انقلابی اسلامی حمایت لازم از شیخ زکزاکی در آفریقا خالی را انجام نمی‌دهد، بیشتر برایمان مسجل می‌شود که جمهوری اسلامی نه برنامه‌ای برای صدور آرمان‌های انقلاب و حمایت از مستضعفان جهان ندارد. دولت موضع قدرت را از بوهاری یاد بگیرد که با دولت جمهوری اسلامی توافق اقتصادی می‌کند و فردای آن برخلاف مشی و مواضع جمهوری اسلامی شیخ زکزاکی به زندان می‌اندازد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1045073

وب گردی

وب گردی