حضور 70 صنعت و سازمان در جشنواره پویش دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد اصفهان از حضور بیش از 70 صنعت، سازمان و شرکت دانش بنیان در جشنواره پویش این واحد خبر داد.

امید خواجه، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد خوراسگان(اصفهان) در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، اظهار کرد: از 16 آذر و همزمان با روز دانشجو نمایشگاه کار و کشف فرصت‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان آغاز به کار می‌کند که در این نمایشگاه تعدادی از صنایع و سازمان‌های استان به دانشگاه آمده و با دانشجویان مذاکراتی خواهند داشت، در جریان این نمایشگاه صاحبان صنایع و مشاغل نیروهای یا کارآموزهای مورد نیاز خود را به دانشجویان اعلام کرده و بر اساس نیازهای خود اقدام به جذب نیرو یا کارآموز از بین دانشجویان خواهند کرد.

وی افزود: اولین گام اجرای طرح‌های کلان دانشگاه آزاد اسلامی نظیر پویش، راه اندازی نهضت کارآفرینی و مهارت افزایی است؛ به کارگیری اعضای انجمن‌های علمی دانشجویی در این پویش از برنامه‌های باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان خواهد بود. برگزاری نمایشگاه کار و کشف فرصت‌ها نیز با تکیه بر ظرفیت انجمن‌های علمی دانشجویی صورت می‌گیرد.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد خوراسگان(اصفهان) بیان کرد: برای هر انجمن دانشجویی با استفاده از ظرفیت صنایع و سازمان‌های مرتبط برنامه‌ای متناسب برای مهارت‌افزایی تهیه خواهیم کرد. در این برنامه برای اولین‌بار در سطح واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی انجام می‌شود و آغازی برای طرح پویش است، حدود 70 صنعت، سازمان و شرکت دانش بنیان با همکاری اتاق بازرگانی تا روز سه شنبه، 19 آذرماه در نمایشگاه کار و کشف فرصت‌ها حضور پیدا می‌کنند. در این نمایشگاه انتظار داریم تبادل اطلاعات و نظرات بین دانشگاه و صنعت شکل گیرد و برنامه حال و هوای دانشجویی پیدا کند.

خواجه اشاره کرد: از دیگر برنامه‌های مهارت افزایی تدارک برگزاری 6 بازدید برای دانشجویان در روز دوشنبه، 18 آذرماه است که در خلال نمایشگاه کار و کشف فرصت‌ها برگزار خواهد شد، در این بازدیدها دانشجویان با چندین شرکت فناور، دانش‌بنیان و پیشروی اصفهان آشنا خواهند شد و با محیط کار نیز به صورت عملی آشنا خواهند شد. دانشجویان می‌توانند از این فرصت استفاده کرده و با شرکت‌ها همکاری کنند.

وی اعلام کرد: برای اولین بار کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی اصفهانی خارج از محیط اتاق بازرگانی و در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان(اصفهان) روز یکشنبه، 17 آذرماه تشکیل جلسه خواهد داد که در این جلسه بیش از 40 فعال حوزه کشاورزی شرکت خواهند کرد، امیدواریم این نشست نیز آغاز همکاری‌های بین دانشگاه و صنایع مختلف باشد و بتواند در مهیا کردن فضای مهارت‌افزایی و ارتباط دانشگاه و صنعت ایفای نقش جدی کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1045098

وب گردی

وب گردی