احترام به قشر دانشجو و دانشگاه، مسیر توسعه را هموار می‌سازد

رئیس گروه صنعتی همگام در مراسم روز دانشجوی واحد دهاقان گفت: آینده هر مملکتی را می‌توان از روی خصوصیات دانشجویان و دانشگاهیان امروز حدس زد. احترام به قشر دانشجو و دانشگاه و کرامت آنها، مسیر توسعه را هموار می‌سازد و باعث ازدیاد اعتماد به نفس و استقلال کشور خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از واحد دهاقان، مراسم گرامیداشت و بزرگداشت روز دانشجو، با حضور پرشور دانشجویان، اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان در محل تالار شهید بشارت برگزار شد.

سخنران ویژه این برنامه، محمدرضا جبارزارع، رئیس گروه صنعتی همگام بود که در سخنانی پیرامون روز دانشجو گفت: « دانشگاه و دانشجو برای هر کشور همه چیز است. این دانشجویان هستند که اعتلا، سربلندی و فردای هر کشور را تضمین می‌کنند و رقم می‌زنند. آینده هر مملکتی را می‌توان از روی خصوصیات دانشجویان و دانشگاهیان امروز حدس زد. احترام به قشر دانشجو و دانشگاه و کرامت آنها، مسیر توسعه را هموار می‌سازد و باعث ازدیاد اعتماد به نفس و استقلال کشور خواهد شد. اعتماد به نفس موتور محرک موفقیت هر جامعه است، اگر اعتماد به نفس را در نسل جوان و خصوصا دانشجویان پایه‌گذاری و تقویت کنیم، آینده کشورمان را بیمه کرده‌ایم.»

وی اضافه کرد: « دانشجو به معنای طالب علم است و طالب علم به معنای دانشجو. دانشجوی ایرانی به معنای قشر جوان، پرانگیزه و پرانرژی است. ما باید در دانشگاه محیط علمی پرنشاط و فعال و پویا برای رشد جوانان فراهم کنیم، چرا که با فراهم کردن این شرایط، پایه‌های انقلاب را برای نسل‌های آینده محکم و استوار ساخته‌ایم. دانشجویان در این محیط است که به جستجوی علم، پژوهش، فرهنگ و... می‌روند و علاوه بر آموزش مهارت‌های فکری و عملی، تهذیب اخلاق و تحصیل علم می‌کنند و خود را برای ساختن آینده و ایرانی آباد مهیا می‌نمایند. دانشجویان باید تلاش کنند که هوش تجاری و عقل و تدبیر را از یک‌ سو و دانش و دانشگاه را از سوی دیگر برای دستیابی به موفقیت در نظر داشته باشند.»

در پایان این برنامه از دانشجویان برتر علمی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، ورزشی و... با اهداء لوح و جوایزی، تجلیل به عمل آمد.

کد خبر: 1045141

وب گردی

وب گردی