تعلق و تعهد دانشجو به دانشگاه، عامل محرک فعالیت های علمی و فرهنگی

پیام نجفی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو گفت: دانشجو عنصری با احساس تعهد و تعلق به دانشگاه و جامعه بوده و باید در جهت ادای دین خود در ابعاد مختلف به کشور بکوشد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد خوراسگان، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در ویژه ‌برنامه بزرگداشت روز دانشجو که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) و با حضور اعضای هیات رئیسه در دانشکده ها و تقدیم شاخه گل به دانشجویان برگزار شد، اظهار کرد: احساس تعلق و تعهد دانشجویان به دانشگاه و جامعه ضامن و عامل محرک فعالیت های دانشجویی اعم از علمی و فناوری، فرهنگی و اجتماعی بوده و دانشجویان با حضور فعال خود در همه صحنه‌ها باید نقش موثری در رشد و پیشرفت جامعه ایفا کنند و از این رو توجه و اهتمام دانشجو نسبت به تحولات جامعه باعث تکریم ارزش‌ها و حساسیت آن‌ها نسبت به مسائل گوناگون مملکت، رشد و بالندگی را به ارمغان می‌آورد.

نجفی عنوان کرد: وظیفه دانشجویان متعهد و دلسوز فقط مطالعه و تحصیل علم نیست، بلکه باید در خدمت حل همه معضلات و مشکلات کشور بوده و با دقت در رفع نواقص جامعه خود بکوشد و با حضور فعال در همه صحنه‌ها به فکر هدایت و راهنمایی جامعه خود باشد.

وی افزود: دانشجوی پیشگام و پیشرو، دانشجویی است که در تمام فعالیت‌های جامعه حاضر است و نسبت به درد‌های جامعه حساسیت دارد و این حساسیت مانع از انفعال او می‌شود، از این ‌رو است که دانشجو نمادی از پویایی، نشاط، انگیزه و عمل در عین آگاهی است.

لازم به ذکر است در ادامه برنامه های گرامیداشت روز دانشجو، اعضای هیات رییسه واحد اصفهان با حضور در مقبره شهدای گمنام دانشگاه با آرمان های امام راحل(ره) و شهدای گرانقدر، تجدید بیعت کردند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1045166

وب گردی

وب گردی