همایش اعتلای ورزش در گام دوم انقلاب در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود

دومین جلسه هم اندیشی جهت برگزاری همایش اعتلای ورزش در گام دوم انقلاب در اداره کل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، عصر امروز در اداره کل ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی دومین جلسه هم اندیشی جهت برگزاری همایش اعتلای ورزش در گام دوم انقلاب با حضور جوانمرد مدیر کل ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاداسلامی، سردار صفارزاده مسئول مرکز راهبردی فرهنگی ورزشی سپاه، سردار باران چشمه ستاد کل نیروهای مصلح، همتی مدیر ورزش قهرمانی و همگانی دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از کارشناسان ورزشی برگزار شد.

در این مراسم جوانمرد اظهار کرد: سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه ورزش و تربیت بدنی می تواند مشکلات اساسی ورزش کشور به ویژه در بخش فرهنگی و اخلاق را مرتفع سازد و موجبات تحول بزرگی در گام دوم انقلاب را فراهم آورده و التیامی بر زخم های وارده بر ورزش کشور به ویژه فرهنگ پهلوانی خواهد بود.

کمال جوانمرد محورهای اصلی این همایش شامل؛ خاستگاه بیانیه گام دوم انقلاب، دستاوردهای چهل ساله انقلاب در حوزه ورزش، شناخت خطاهای ورزش در گام اول جهت اصلاح در گام دوم، تبیین ظرفیت های موجود کشور در اعتلای ورزش در گام دوم، راهبردهای بیانیه گام دوم انقلاب در اعتلای ورزشی اعم از: اموردانش بنیانی، اقتصاد مقاومتی، اخلاق و معنویت، رسانه، دیپلماسی و امور بین الملل، دستاوردها و ظرفیت ها و مدیریت ورزش را عنوان کرد.

جوانمرد در پایان افزود: پس از کسب مجوزهای لازم این همایش ملی را به تولیت یکی از واحدهای دانشگاهی استان تهران در سه ماه اول سال 99 برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1045168

وب گردی

وب گردی