نشست بررسی راهکارهای ایجاد مشاغل نوین برای نابینایان و کم بینایان برگزار شد

مسئول دفتر فروغ سبز دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان گفت: نشست علمی و فرهنگی با موضوع بررسی راهکارهای ایجاد مشاغل نوین برای نابینایان و کم بینایان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد خوراسگان، به مناسبت روز جهانی معلولان و به همت دفتر فروغ سبز، وابسته به حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی واحد اصفهان، نشست علمی با موضوع بررسی راهکارهای ایجاد مشاغل نوین ویژه نابینایان و کم بینایان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان با حضور اعضای این دفتر تشکیل شد.

مهرداد کرامت پور مسئول دفتر فروغ سبز در حاشیه این نشست گفت: در این جلسه که تعدادی از عزیزان نابینا و کم بینای فارغ التحصیل و همچنین شاغل به تحصیل در واحد اصفهان حضور داشتند، پیرامون استفاده از تکنولوژی های نوین برای ایجاد فرصت شغلی و حضور پررنگ تر این افراد در مشاغل نوین و غیر معمول مثل اپراتوری، معلمی و ... بحث و تبادل نظر شد.

وی عنوان کرد: در این رابطه، طراحی و استفاده از نرم افزارهای مربوطه و ورود به حیطه های تخصصی همانند ترجمه و مشاوره، هم در جهت تقویت بازار کار معلولان و هم در جهت بالا بردن انگیزه در این افراد برای افزایش سطح توانایی های شان اثر گذار است.

کرامت پور متذکر شد: دفتر فروغ سبز دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) زیر مجموعه حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی واحد اصفهان است که همه ساله به مناسبت روز جهانی معلولان، نشستی با اعضای این دفتر متشکل از دانشجویان و فارغ التحصیلان جسمی و حرکتی واحد و به منظور تغییر نگرش این افراد نسبت به توانایی های خود و ایجاد انگیزه مضاعف در میان آنان برگزاز می کند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1045170

وب گردی

وب گردی