افتتاح دوره جدید کلاس‌های خوشنویسی دربنگلادش

با پخش تیزر‌های تبلیغاتی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی و همچنین فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی ؛ موجی از متقاضیان جدید برای ثبت نام در کلاس‌های این دوره خوشنویسی به رایزنی فرهنگی مراجعه کردند.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ،این کلاس‌ها با سخنرانی رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بنگلادش آغاز شد و از دانشجویان جدید خوشنویسی درخواست شد که طرح‌های خود را با موضوع ایران، طبیعت ایران، شخصیت‌های ادبی و شعرای ایران، رهبران ایران، فرهنگ ملت ایران،شهرهای ایران ، زبان فارسی ، آثار تاریخی ایران، انقلاب اسلامی ایران و ... کار کنند.

مقرر شد به سه اثر برگزیده جوایز نفیسی تعلق گیرد. این ایده با استقبال دانشجویان جدید روبرو شد و در همین جلسه اول آثاری را خلق کردند که شگفت انگیز بود.

قرار است در ایام دهه مبارکه فجر و در مراسم روز ملی جمهوری اسلامی ایران آثار مذکور به نمایش برای عموم درآیند.

صحت رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران به متقاضیان دوره جدید کلاس های خوشنویسی پیشنهاد داد که اگر آنها در کلاس‌های آموزش زبان فارسی نیز ثبت نام کنند به آنها تخفیف ۵۰ درصدی در هزینه ثبت نام داده خواهد شد که عموم دانشجویان در کلاس‌های فارسی نیز ثبت نام کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1045180

وب گردی

وب گردی