کشف کالای قاچاق در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف پوشاک قاچاق در شهرستان ملایر و لوازم خانگی قاچاق در شهرستان بهار خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار بخشعلی کامرانی‌صالح گفت: ماموران مبارزه با جرایم اقتصادی شهرستان ملایر حین کنترل محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک خودروی سواری مشکوک و آن را برای بررسی متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو، یک‌هزار و 100 ثوب البسه قاچاق کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده بر اساس نظر کارشناسان، یک میلیارد ریال برآورد شده، گفت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز، وظیفه ملی است و همه باید برای ریشه‌کنی این معضل تلاش کنند

وی در ادامه از کشف لوازم خانگی قاچاق به ارزش یک‌میلیارد و 100 میلیون ریال در شهرستان بهار خبر داد و گفت: ماموران انتظامی شهرستان بهار حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی همدان به سنندج، به دو دستگاه خودرو سواری مشکوک و آن‌ها را متوقف کردند.

کامرانی‌صالح افزود: در بازرسی از این خودروها ۱۰ دستگاه تلویزیون ال ای دی و ۲۰ دستگاه سشوار کشف و دو متهم نیز با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مکشوفه یک‌میلیارد و 100 میلیون ریال برآورد شده است گفت: پلیس با تمام توان و به کارگیری حداکثری امکانات خود با پدیده شوم قاچاق مبارزه خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان همدان در پایان سخنانش گفت: شهروندان نیز می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را در زمینه قاچاق کالا با شماره تلفن 110 به پلیس گزارش دهند.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1045184

وب گردی

وب گردی