بارش برف  و باران در اکثر جاده های کشور/ رانندگان از زنجیر چرخ استفاده کنند

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور اشاره کرد و گفت: بارش برف در جاده های 10 استان ادامه دارد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ نادر رحمانی گفت: بر اساس آخرین گزارش دریافتی تا این لحظه بارش برف در اکثر محورهای استان های زنجان،آذربایجان شرقی، اردبیل و همدان ادامه دارد.

وی افزود: همچنین بارش برف در محور های داران-الیگودرز و سمیرم-یاسوج در استان اصفهان، محورهای کوهرنگ-مسجد سلیمان، ناغان-شهرکرد وبروجن-شهرکرد در استان چهار محال و بختیاری، محور اقلید-یاسوج در استان فارس، محور های ارومیه-سلماس و پیرانشهر-نقده در استان آذربایجان غربی، محور اسالم-خلخال در استان گیلان و گردنه های رازیان و زالیان در استان لرستان گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی گفت: بارش باران در اکثر محورهای آذربایجان غربی، چهار محال و بختیاری، لرستان،بوشهر، هرمزگان، البرز، کرمان جنوب، بوشهر، زنجان،قزوین، تهران و فارس ادامه دارد.

وی به مه گرفتگی در جاده ها اشاره کرد و گفت: در ارتفاعات استان های خراسان رضوی، آذربایجان شرقی ،مازندران، زنجان، اردبیل و قزوین مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی تاکید کرد: رانندگانی که قصد تردد در محور کوهرنگ-مسجد سلیمان در استان چهار محال و بختیاری و محور اردبیل - سراب در استان اردبیل را دارند باید از زنجیر چرخ استفاده کنند.

رحمانی به ترافیک جاده ها اشاره کرد و گفت: ترافیک در آزادراه قزوین به کرج از پایانه سهید کلانتری تا پل فردیس و

آزادراه کرج به تهران از پل فردیس تا پل کلاک و گرمدره نیمه سنگین است.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا سایرمحورهای مواصلاتی کشورازجوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1045187

وب گردی

وب گردی