دانشجو و دانشگاه زمینه‌ساز آشوب و اغتشاش نخواهند شد

مسئول بسیج اساتید دانشگاه تهران گفت: دانشجو و دانشگاه نه‌تنها زمینه‌ساز آشوب و اغتشاش نخواهند شد، بلکه همیشه سد محکمی در برابر ایجاد بی‌نظمی خواهند بود.

عبدالرضا سیف در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره حرکت جنبش دانشجویی در راستای آرمان‌های انقلاب اسلامی، گفت: فعالان دانشجویی توانسته‌اند تا حدود زیادی طبق آرمان‌های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب در دانشگاه‌ها حرکت کنند و تا حدود زیادی به آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران وفادار بوده‌اند.

وی اظهار کرد: ریزش‌هایی برای جنبش دانشجویی اتفاق افتاده؛ اما رویش‌هایی نیز روی داده که نویدگر آینده‌ای روشن برای دانشجویان است. فعالان دانشجویی باید کمکی به پیشبرد آرمان‌های انقلاب اسلامی بکنند.

به گفته مسئول بسیج اساتید دانشگاه تهران، جنبش دانشجویی طبق رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب باید در جهاد و جهش علمی کنار استادان حضور داشته باشد.

سیف با اشاره به ایجاد هسته‌های مسئله‌محور گفت: حل مسائل مردم نیاز به شناخت مشکلات جامعه دارد. بحث‌های علمی و اجتماعی باید در کنار استادان دانشگاه به سرانجام برسد و امیدوارم با پیشرفت در رفع نیازهای ملت آینده خوبی پیش رو داشته باشیم.

وی با تأکید بر اینکه جنبش دانشجویی توانایی روشنگری برای مردم در عرصه انتخابات را دارد، گفت: گروه‌ها و افراد دلسوز باید برای مردم مشخص شوند، آن‌هایی که غرب زده نبوده و در پی تحقق خواسته‌های ملت هستند. جنبش دانشجویی باید افراد خادم و انقلابی را به ملت معرفی کند.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه مشکل جنبش دانشجویی بی تفاوتی دولت به آن‌هاست، اظهار کرد: دولتمردان به دنبال گرفتن نظرات از استادان دانشگاه نیستند. استاد دانشگاه با بی‌توجهی کابینه اجرایی کشور احساس خستگی می‌کند و امیدواریم این مسئله از دانشگاه رفع شود.

به گفته سیف، 16 آذر امسال معنای خاصی داشت؛ زیرا کشور از فتنه بزرگی عبور کرد.

وی اظهار کرد: فتنه اخیر کشور با حضور مردم و دانشجوها خنثی شد؛ اما ملت فشارهای اقتصادی زیادی متحمل شدند.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه تهران در پایان تاکید کرد: دانشجو و دانشگاه زمینه‌ساز آشوب و اغتشاش نخواهند شد و همیشه سد محکمی در برابر ایجاد بی‌نظمی خواهند بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1045202

وب گردی

وب گردی