اندیشه شهدا باید دایره المعارف معرفت شناسی انقلاب شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان، شهدا را نام آوران عرصه شهادت و انقلاب خواند و افزود: «شهدا وارثین اصلی انقلابند و اندیشه شهدا باید دایره المعارف معرفت شناسی انقلاب شود.»

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، احسان کامرانی در حاشیه غبار روبی از گلزار شهدای جزیره هرمز با اشاره به رشادتهای شهدا در طول دوران دفاع مقدس و جانفشانی این عزیزان برای دفاع از آبرو و شرف وطن گفت: باید با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، میهن اسلامی ایران را از شر دشمنان اسلام مصون بداریم.

وی یادآوری کرد: آنچه انقلاب ما را به ثمر نشاند و بیمه کرد خون شهیدان بود و اکنون وظیفه همه ی ما دفاع از این ارزش های معنویست که با خون هزاران شهید آبیاری شد و امروز به یک درخت تنومند مبدل شده که با هر باد حوادثی نخواهد لرزید زیرا که این انقلاب برخاسته از قلب و اندیشه ملت ایران بود.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: گردآوری، ترویج و انتشار اندیشه ها و تفکرات شهدا به عنوان دایره المعارف معرفت، می تواند راهگشای رشد و توسعه فرهنگی و عقیدتی در جامعه شود و راه آزادگی و استقلال را در ادامه چشم انداز انقلاب به منصه ظهور برساند.

کامرانی گفت: باید راه شهدا به عنوان چراغ هدایت بشریت که منشا آن کتاب آسمانی قرآن و ائمه اطهار هست بکار گرفنه شود تا جوانان و نوجوانان را در این مسیر خطیر و مهم دچار لغزش و اشتباه نشوند و خدایی ناکرده مسیر را به غلط به بیراهه نروند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان به اتفاق مسئولان جزیره هرمز بعد از غبار روبی از گلزار شهدا جهت بازدید از اماکن بوم گردی و سواحل بکر این جزیره جهت توسعه برنامه های دریامحور دانشگاه آزاد اسلامی عازم این مناطق شد.

کد خبر: 1045204

وب گردی

وب گردی