تفاهم نامه بین دانشگاه آزاد استان البرز و نیروی انتظامی استان منعقد شد

تفاهم نامه همکاری دوجانبه دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و نیروی انتظامی استان البرز با حضور محمدحسن برهانی فر و سردار عباسعلی محمدیان به امضا رسید.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از کرج، محمدحسن برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج و عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی استان البرز با امضاء تفاهم نامه‌ای، بر تعامل هرچه بیشتر این دو نهاد مهم در این استان تاکید کردند.

محمدحسن برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج، پیش از امضای این تفاهم نامه طی سخنانی با مروری بر ظرفیت های این دانشگاه در استان البرز گفت: این دانشگاه در مسیر بین المللی شدن در حال حرکت است و به دلیل تعاملات علمی و فرهنگی که با سایر کشورها دارد، می تواند در رفع نیازهای علمی، تحقیقاتی، فرهنگی و صنعتی استان موثر باشد.

وی با بیان پاره ای از مشکلات موجود دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در سطح شهر و استان گفت: دانشگاه در خصوص تدابیر تخصصی نیروی انتظامی نیاز به همفکری کارشناسانه دارد و امیدواریم با این تفاهم نامه ضمن رفع مشکلات دانشگاه، راهکاری برای بسیاری از مشکلات استان و تعامل هرچه بیشتر دانشگاه و نیروی انتظامی باشد.

رئیس واحد کرج همچنین افزود: دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج آمادگی کامل دارد در تمامی زمینه های علمی، پژوهشی، آموزشی، آزمایشگاهی، کارگاهی و دانش بنیان در کنار نیروی انتظامی به انجام وظایف خود بپردازد و با این ارگان تاثیرگذار منجر به اعتلای اهداف فرهنگی، علمی و عملی در سطح استان البرز و کشور شود.

محمدیان نیز ضمن بیان اینکه نیروی انتظامی از جنس مردم بوده و خدمات و ماموریت های آن برای مردم است گفت: نیروی انتظامی خدمتگزار همه مردم بویژه دانشگاه ها می داند و افتخار می کند که در جهت رفع مشکلات دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج به ارائه خدمات بپردازد.

فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: دانشگاه ها نهادهای موثری در آموزش و تبادل اطلاعات در جامعه بوده و لذا وجود دانشگاه ها در هر استانی موجب افزایش و بهبود سطح آگاهی های مردم و به دنبال آن کاهش مشکلات انتظامی و امنیتی در جامعه می شود.

محمدیان به روز بودن و بکارگیری علوم روز در تمامی ارگان ها را ناگزیر برشمرد و گفت: نیروی انتظامی نیز از سال های گذشته با این رویکرد گام برداشته و علاوه بر داشتن دانشگاه تخصصی خود از ظرفیت های تخصصی دیگر مراکز آموزش عالی نیز در قالب پایان نامه ها، مقالات، پژوهش ها، تحقیقات، همایش ها و دیگر موضوعات علمی استفاده می کند.

در انتهای نشست ضمن ارائه پیشنهاداتی برای همکاری های بیشتر در قالب کمیته های تخصصی از سوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج مصطفی مبلغی و علیرضا صدرنیا و از سوی نیروی انتظامی البرز سرهنگ شرق، سرهنگ احمدی پور و سرهنگ گودرزی به عنوان نماینده معرفی شدند.

همچنین تفاهم نامه همکاری دوجانبه دانشگاه آزاد اسلامی و نیروی انتظامی در استان البرز به امضای محمدحسن برهانی فر و عباسعلی محمدیان رسید.

کد خبر: 1045237

وب گردی

وب گردی