استفاده از سرمایه‌های عظیم انسانی در دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی گفت: شبکه اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد سرمایه عظیم انسانی است که باید به ظرفیت‌های آن پرداخته شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، عنایت اله ملکی تبار رئیس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم افتتاح پنجمین دفتر نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی منطقه ۲ در واحد تبریز با بیان اینکه وظیفه این مرکز نشان دادن وضعیت فعلی به مسئولین دانشگاه برای تصمیم گیری بهتر است، گفت: نشان دادن نقاط ضعف و قوت دانشگاه در بخش‌های مختلف از مهمترین اهداف مرکز است.

وی با بیان اینکه مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی تنها به نشان دادن نقاط ضعف بسنده نمی کند، افزود: با توجه به رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی و تاکیدات دکتر طهرانچی، وظیفه اصلاح و بهبود مسائل برای این مرکز تعریف شده است.

رئیس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه نقاط قوت و پتانسیل‌ها باید به خوبی نشان داده شود، تصریح کرد: شبکه اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی سرمایه عظیم انسانی است که باید به خوبی به ظرفیتهای آن پرداخته شود.

وی با بیان اینکه در کنار نقاط قوت، نقاط ضعفی نیز حتماً وجود دارد، گفت: باید برای بهبود نقاط ضعف از جمله خطاهای مالی و اداری که به علت عدم آگاهی و سهوی صورت می گیرد، تلاش شود.

ملکی تبار با اشاره به اینکه در ساختار جدید دانشگاه آزاد اسلامی، مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات این دانشگاه از استانی به منطقه ای تغییر یافته است، گفت: در ساختار جدید هرسه استان به صورت متمرکز تبدیل به یک منطقه می شوند که منطقه ۲ شامل استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی و اردبیل است.

وی ابراز امیدواری کرد: با شروع فصل جدید از کار و تلاش در دانشگاه آزاد فعالیت‌های استانی بهبود یابد و این دانشگاه به سمت تعالی حرکت کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1045249

وب گردی

وب گردی