دولت باید طرح سهمیه‌بندی بنزین را حساب شده‌تر اجرا می‌کرد

یک استاد دانشگاه گفت: دولت باید از عملکرد اشتباه خود در سال‌های گذشته، عبرت می‌گرفت و طرح سهمیه‌بندی بنزین را حساب شده‌تر اجرا می‌کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، امین طلب طاهر در نشست تخصصی بازنمایی رسانه‌ای ناآرامی‌های آبان 98 که به همت بسیج دانشجویی و با همکاری انجمن علمی ارتباطات دانشگاه صدا و سیما عصر امروز برگزار شد، گفت: رئیس سازمان و رسانه در برنامه افق رسانه اعلام می‌کند نعل به نعل سیاست‌های دولت را اجرا کردیم، پس باید گفت سازمان در چنین شرایطی اسقلالی ندارد. جایی هم می‌گوید از حال مردم هم نباید غافل بود که آقایان بر این تک حمله تاختند‌.

طلب‌طاهر با اشاره به سیاست پروژه رسانه درباره ساختن خبر بیان کرد: دولت و بنیادهای اقتصادی سازمان‌های خبری فرآیند تولید و محتوای اخبار را تشکیل می‌دهند.

وی افزود: یکپارچه‌گرایی در تولید خبر باید بین دولت و رسانه‌ها وجود داشته باشد.

یکی از دبیران بخش خبری ۲۱ گفت: دولت از طریق بودجه به سازمان صدا و سیما فشار وارد می‌کند تا این سازمان، در زمین دولت بازی کند.

طلب طاهر تصریح کرد: صدا و سیما در سیاست‌گذاری ارتباطی خود نقص دارد و با طبقات فرادست یا فرودست خود به درستی تعامل برقرار نمی‌کند.

وی ادامه داد: صدا و سیما برای رفع گسل‌های اجتماعی مانند فقر و غنا و آزادی و امنیت، به درستی عمل نمی‌کند.

این استاد دانشگاه گفت: صدا و سیما روز قبل از اعلام طرح سهمیه‌بندی بنزین کاملاً سکوت کرده بود و روز جمعه چینش کنداکتور کاملا حساب شده بود.

وی ادامه داد: دولت باید از سال‌های پیش و عملکرد اشتباهش، درست عبرت می‌گرفت و طرح سهمیه‌بندی بنزین را حساب شده‌تر اجرا می‌کرد.

طاهر طلب گفت: صدا و سیما با انکار شکاف در اجتماع بیشتر مخاطبان خود را از دست می‌دهد. این امر در طولانی مدت به این سازمان زیان وارد می‌کند.

این استاد دانشگاه گفت: نماینده‌های تشکل‌های دانشجویی در برنامه ویژه خبری سازمان صدا و سیما حضور یافتند و نقد بسیار خوبی با سازمان و دولت داشتند.

وی خاطرنشان کرد: سازمان صدا و سیما تا زمانی که بین دولت و مردم قرار بگیرد نمی‌تواند عملکرد مناسبی داشته باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1045252

وب گردی

وب گردی