رویداد استارتاپی با موضوع بسته‌بندی در صنایع برگزار می‌شود

مدیر مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام گفت: استارتاپی با رویکرد بسته‌بندی در صنایع پس از هفته پژوهش در واحد ایلام برگزار می‌شود.

مهرداد طهماسبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام گفت: برنامه‌های هفته پژوهش این واحد دانشگاهی از بیست و سوم تا بیست و نهم آذرماه برگزار می‌شود. در گام اول کمیته برگزاری هفته پژوهش را تشکیل و انتخاب پژوهشگر برتر را در برنامه های خود قرار دادیم.

او با بیان این که اسامی روزهای هفته پژوهش را نیز به ترتیب با موضوعات مرتبط نام‌گذاری کردیم، اضافه کرد: بیست و سوم آذرماه با عنوان «پژوهش و فناوری، مدرسه جامعه و دانشگاه»، بیست و چهارم با عنوان «پژوهش فناوری و توسعه ملی»، بیست و پنجم با نام «گام دوم در پژوهش و فناوری»، بیست و ششم با عنوان «پژوهش و فناوری و رونق تولید»، بیست و هفتم با نام «پژوهش و فناوری و اثر بخشی اجتماعی» و بیست و هشتم با عنوان «پژوهش و فناوری و مشارکت ملی» خواهد بود و روز بیست و نهم نیز اختتامیه هفته پژوهش برگزار می‌شود.

مدیر مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام اظهار کرد: در طول این هفته کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی مرتبط حوزه پژوهش با تمرکز بر نوآوری و مباحث کارآفرینی را مدنظر قرار دادیم و دوره‌های مختلفی در این مورد برگزار می‌شود.

طهماسبی درباره مهم‌ترین رویداد حوزه کارآفرینی و فناوری تاکید کرد: جلسه‌ای با عنوان نقش رویدادهای استارتاپی در تکمیل دانشگاه ارزش آفرین نیز در هفته پژوهش در واحد ایلام برگزار می‌شود؛ همچنین یک سخنرانی علمی در مورد کارآفرینی در صنایع کوچک و زود‌بازده و چندین کارگاه آموزشی در حوزه‌های روانشناسی، آسیب‌های اجتماعی و موارد حوزه علوم انسانی خواهیم داشت.

او تصریح کرد: در حال بررسی رزومه پژوهشگران برتر واحد ایلام هستیم؛ این پژوهشگران در گروه‌های مختلف فنی و مهندسی، علوم انسانی، کشاورزی و علوم پایه با توجه به مشخصات کمیته راهبری دانشگاه انتخاب خواهند شد. علاوه بر مباحث مربوط به طرح‌های پژوهشی برون دانشگاهی، فعالیت‌های فناورانه، چاپ مقالات علمی و کتب و به طور کلی انتشار اسناد مکتوب نیز از جمله معیارهایی است که برای انتخاب پژوهشگر برتر در نظر گرفته می‌شود.

مدیر مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام در پایان گفت: جدول امتیاز‌بندی ویژه‌ای برای رتبه بندی پژوهشگران برتر طراحی شده است که بسته به نوع رشته و افراد مختلف این پژوهشگران در زیرمجموعه‌های مختلف انتخاب خواهند شد. یک استارتاپ نیز بعد از هفته پژوهش با رویکرد بسته‌بندی در صنایع برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1045259

وب گردی

وب گردی