دانشجویان نسبت به وقایع دانشگاه حساس باشند

رئیس واحد یادگار امام خمینی‌(ره) شهرری گفت: دانشجویان باید نسبت به وقایعی که در محیط دانشگاهی خود اتفاق می‌افتد، حساسیت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم روز دانشجو با حضور سعید قاضی مغربی رئیس واحد، اعضای هیئت رئیسه و جمع کثیری از دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) شهرری برگزار شد.

در این مراسم سعید قاضی مغربی رئیس واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری روز دانشجو را روز فرخنده‌ای دانست، گفت: در دانشگاه هر روز، روز دانشجو است و 16 آذر یک نماد از حضور پرشور دانشجویان همیشه در صحنه حتی قبل از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران است.

رئیس واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری عنوان کرد: این دانشجویان هستند که چرخ صنعت و پیشرفت کشور را به حرکت در می‌آورند. امید است که این حرکت‌های دانشجویی با قوت هر چه بیش‌تر ادامه پیدا کند و هرروز دستاوردهای علمی و فرهنگی بیشتری توسط دانشجویان در دانشگاه‌ها کسب شود.

وی خاطر نشان کرد: بیش از 2 سال از مسوولیت بنده در این واحد دانشگاهی می‌گذرد. و تمام دانشجویان را همانند فرزندانم عزیز و باارزش هستند و تمام تلاش خود را به کار خواهم برد تا فرزندان ایران را بر فراز قله‌های پیشرفت و ترقی نظاره مشاهده کنیم. در حال حاضر همه باید تلاش کنیم تا این دانشگاه از نظر علمی به یک واحد معتبر و برند در میان سایر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی تبدیل شود.

قاضی مغربی افزود: تعداد از دانشجویان واحد یادگار امام(ره) با ایجاد فضای جدید و انعقاد تفاهم نامه‌های مختلف و ارتباط با صنعت در پروژه بازسازی یک دستگاه واگن قطار آلمان غربی حضور دارند. همچنین برخی از دانشجویان واحد یادگار امام نیز در امداد خودرو، آموزش و پرورش و شهرک‌های صنعتی شمس آباد مشغول به کار شدند.

وی با اشاره به این که دانشگاه محلی برای تنوع آرا دانشجویان است، گفت: باتوجه به اینکه هر دانشجو دارای یک ذوق و سلیقه خاص است، تلاش شده با رعایت مقررات، محیطی پر شور و هیجان برای آنها فراهم شود. دانشجویان باید نسبت به وقایعی که در محیط دانشگاهی خود اتفاق می‌افتد، حساسیت داشته باشند، هر اندازه که به دانشگاه خود بها دهید در اصل به مدرک تحصیلی خود اعتبار بیشتری می‌بخشید و این اصل تنها با همدلی و همکاری یکدیگر امکان پذیر است.

در ادامه مراسم شهرام علم معاون دانشجویی و فرهنگی درباره روحیه جوانی، احساس هویت اثرگذار، انگیزه‌های ایمانی و آرمانی جریان‌های دانشجویی و مطالبه‌گری آرمان‌ها بیان کرد: از جمله وظایف یک دانشجو مطالبه‌گری درباره تحقق خواسته‌های خود است و هدف از برگزاری این مراسمات بررسی وضع موجود و برطرف ساختن موانع و مشکلات است.

گفتنی است پرسش و پاسخ دانشجویان با رئیس واحد و اعضای هیئت رئیسه و اجرای زنده تئاتر و موسیقی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

مراسم روز دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام با همکاری بسیج دانشجویی، کانون‌های دانشجویی افق، هلال احمر، هیئت مکتب الزهرا، فدک، طلوع، ره ری، اکسیژن، هیئت نایب الزهرا، شمیم مهر شهرری برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1045271

وب گردی

وب گردی