فناوری‌های ارزش‌آفرین باید مورد توجه دانشجویان قرار گیرد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین گفت: دانشجویان باید چگونگی ایجاد ارزش در فناوری‌ها و بررسی روش‌های ارزش آفرین را مورد توجه و یادگیری قرار دهند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین، نمایشگاه محصولات و دستاوردهای پژوهشی استان قزوین با حضور روسای دانشگاه‌ها و مدیران استانی، مدیران سازمان‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان در پارک علم و فناوری استان قزوین آغاز به کار کرد.

در این نمایشگاه که با شعار «پژوهش اثربخش، فناوری ارزش آفرین و رونق تولید» برپا شده، محصولات و دستاوردهای پژوهشی دانشگاه‌ها، مراکز تحقیقاتی، آموزش و پرورش و دستگاه‌های اجرایی استان از جمله دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین در ۱۵ غرفه به نمایش گذاشته شده است.

مرتضی موسی‌خانی در مراسم افتتاحیه‌ این نمایشگاه بیان کرد: پژوهش در پیشبرد برنامه‌های کشور و برنامه‌ریزی برای نسل‌های آینده اهمیت بسیار دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین با تاکید بر توجه به فناوری‌های ارزش آفرین خاطرنشان کرد: دانشجویان علاقمند به حوزه پژوهش باید چگونگی ایجاد ارزش در فناوری‌ها و بررسی روش‌های ارزش آفرینی را یاد بگیرند.

نمایشگاه محصولات و دستاوردهای پژوهشی استان قزوین از 17 تا ۲۰ آذرماه جاری از ساعت ۹ تا ۱۸ آماده پذیرایی و بازدید علاقمندان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1045275

وب گردی

وب گردی