دانشجویان افسرانِ جوان ولایت فقیه هستند

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشجویان، افسران جوان ولایت فقیه هستند و لذا نباید عمر خود را تلف کنند.

سیروس صابری مشاور رئیس دانشگاه و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره اولویت‌های این مرکز در واحدهای دانشگاهی سراسر کشور گفت: دانشگاه آزاد اسلامی مجموعه‌ای مقدس است و به فرموده مقام معظم رهبری جایی که جهاد علمی در آن انجام می‌شود، بسیار مهم است؛ این دانشگاه حداقل یک میلیون و دویست هزار مخاطب دارد که در نوع خود بی‌نظیر است.

وی افزود: این دانشگاه در زمینه های مختلف مانند ارتباط با تشکل های دانشجویی وارد شده است؛ بیش از دویست تشکل دانشجویی در دانشگاه آزاد فعالیت دارند که ظرفیتی بی بدیل، بزرگ و عظیم محسوب می‌شود.

صابری ادامه داد: ما در مرکز حراست می خواهیم از دانشجویان، جوانان و کارمندان صیانت کنیم؛ چرا که دانشگاه محیطی علمی است و دانشجو آمده علاوه بر کسب علم، جهاد علمی نیز انجام دهد. همچنین استادان باید به بهترین شکل درس دهند و کارمندان خدمات رسانی کنند.

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در این محیط کار دیگری غیر از جهاد علمی و پژوهش نباید انجام شود؛ چرا که به بی‌راهه خواهد رفت. اگر کسانی به دنبال برهم زدن این فضا هستند باید از مجموعه جدا شوند و یا این که آنان را هدایت و راهنمایی کنیم.

وی با اشاره به خدمت‌رسانی کارکنان دانشگاه تصریح کرد: کارکنان باید به دانشجویان به بهترین شکل خدمت‌رسانی کنند؛ چرا که دانشجو پول، عمر و وقتش را برای تحصیل هزینه کرده و اگر خدمات مناسب داده نشود، در حق او خیانت شده است.

صابری با اشاره به روز دانشجو اظهار کرد: دانشجویان باید بدانند در مرکز عالم قرار دارند؛ در واقع تمام عالم به وجود آنها بستگی دارد؛ چرا که سرنوشت و آینده کشور و جهان را رقم خواهند زد. در واقع دانشجویان افرادی هستند که می خواهند مملکت را به نقطه تعالی لازم برسانند.

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: دانشجویان، افسران جوان ولایت فقیه هستند و لذا نباید عمر خود را تلف کنند؛ زندگی دارای طول و عرض است و دانشجو باید بداند که دوران تحصیل، جزوی از عمر اوست و بایستی از آن لذت ببرد.

وی در پایان گفت: دانشجو باید پس از چند سال درس خواندن از دوران تحصیل خود پشیمان نباشد و رشد و بالندگی را در رأس کارهای خود قرار دهد. اگر دانشجویان امروز به دنبال درس‌خواندن و پژوهش باشند و از خدا کمک بطلبند؛ حتما موفق خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1045284

وب گردی

وب گردی