جنبش دانشجویی در پیروزی انقلاب اسلامی محوری ترین نقش را ایفا کرد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: جنبش های دانشجویی که پس از کودتای 28 مرداد سال 1332 شکل گرفت، در طول سال ها انسجام خود را بدست آورد و محوری ترین نقش در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را ایفا کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد خوراسگان، پیام نجفی در مراسم تجلیل از دانشجویان برتر که به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو، در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) برگزار شد اظهار کرد: امروز افتخار ما این است که دانشجویان و فارغ التحصیلان واحد اصفهان در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی و اقتصادی کشور نقش آفرینی کرده و دستاوردهای علمی و فناوری این عزیزان در محافل و مجامع علمی زبانزد است.

وی اراده دانشگاه مبنی بر تقویت مراکز رشد و فناوری و توسعه فعالیت های دانش بنیان در این واحد را مصمم برشمرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) در طول حیات علمی خود به همت اساتید، کارکنان، تشکل ها و انجمن های علمی و از همه مهم تر به برکت حضور دانشجویانی فرهیخته و تلاشگر در عرصه های مختلف، جزء شاخص ترین و اثربخش ترین واحدهای دانشگاهی در سراسر کشور بوده و دستاوردهای علمی و فناوری آنها همواره زبانزد بوده است.

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، تقویت روحیه استکبارستیزی و مطالبه‌گری توام با بصیرت در رویدادهای فرهنگی، اجتماعی و سیاسی جامعه و جهان، از دانشجویان به عنوان قشر فرهیخته جامعه اسلامی انتظار می رود و باید در خود این رو حیه را تقویت کنند.

در ادامه حجه الاسلام عباسعلی حیدری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان اصفهان ضمن تاکید بر تاثیر بی بدیل و اساسی دانشجویان در مقاطع مختلف انقلاب بیان داشت: جنبش های دانشجویی که پس از کودتای 28 مرداد سال 1332 شکل گرفت، در طول سال ها انسجام خود را بدست آورد و محوری ترین نقش در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را ایفا کرد.

وی تصریح کرد: با سرعت یافتن جهش های علمی و قطع وابستگی ها، قطعا آینده این مرز و بوم در اختیار دانشجویان بوده و به حول و قوه الهی با سر انگشت اندیشه و تلاش، آینده خود و سربلندی کشور را رقم خواهند زد و نقشه راهی را که رهبر معظم انقلاب در جهت فتح قله های پیشرفت ترسیم کردند با همگرایی همگانی به مرحله اجرا درآورند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1045291

وب گردی

وب گردی