پروانه سلحشوری  برای مناظره‌ درباره نظارت استصوابی  به دانشگاه دعوت شد

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه قم نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی را به مناظره پیرامون نظارت استصوابی شورای نگهبان دعوت کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه قم با ارسال نامه‌ای به فاطمه سلحشوری، از این نماینده مجلس شورای اسلامی برای حضور در دانشگاه و توضیح پیرامون ادعای خود مبنی بر حضور نیافتن در انتخابات اسفندماه 1398 به دلیل نظارت استصوابی شورای نگهبان، دعوت کرد.

در ابتدای این نامه آمده است: نظر به انتشار قطعه فیلمی از شما در روز گذشته مبنی بر اینکه یکی از دلایل عدم حضور خود در انتخابات پیش رو را «نظارت استصوابی شورای نگهبان» اعلام کردید؛ از حضرتعالی دعوت رسمی به عمل می‌آید که در فضایی نخبگانی و در مرئی فرهیختگان دانشجو در مناظره‌ای با موضوع نظارت استصوابی شورای نگهبان که مورد اعتراض حضرتعالی است حضور یابید و در این فضا استدلال‌ها و شبهات خود را در این باب در معرض نقد و مناظره علمی و نه سیاسی بگذارید.

در ادامه عنوان شده است: معتقدیم که حداقل یکبار برای همیشه می‌بایست فارغ از پروپاگاندای رسانه‌ای و خوراک‌های سیاسی احزاب، این موضوع با حضور موافقان و مخالفان و طرح استدلال‌ها و پاسخ‌های علمی طرفین بررسی شود. از آنجا که بارها از مخالفین و منتقدین این موضوع که شامل همکاران جنابتان هم می‌شد جهت حضور دعوت رسمی به عمل آمده و کارشناسان شورای نگهبان نیز در این باب اعلام آمادگی کرد‌ه‌‌اند امیدواریم که حضرتعالی ضمن اعلام آمادگی در این مناظره به میزبانی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه قم در دانشگاه قم شرکت کنید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1045293

وب گردی

وب گردی