همایش عزت و اقتدار و پیشرفت در پرتو گفتمان مقاومت در واحد تبریز برگزار می‌شود

دبیر بین‌الملل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: همایش عزت و اقتدار و پیشرفت در پرتو گفتمان مقاومت ۲۱ و ۲۲ آذر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزار می‌شود.

میلاد عبدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از برگزاری همایش «عزت و اقتدار و پیشرفت در پرتو گفتمان مقاومت» به همت واحد بین‌الملل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان خبر داد و گفت: با توجه به ضرورت تبیین گفتمان مقاومت و ثمرات و نتایج حاصل از آن، این همایش ۲۱ و ۲۲ آذر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزار خواهد کرد.

وی ادامه داد: در همایش «عزت و اقتدار و پیشرفت در پرتو گفتمان مقاومت»، عرصه‌های مختلف گفتمان مقاومت، نظامی، سیاسی، اقتصادی و واکاوی و نتیجه آن یعنی عزت، اقتدار و پیشرفت مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

دبیر بین‌الملل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان بیان کرد: در همایش «عزت و اقتدار و پیشرفت در پرتو گفتمان مقاومت» حجت‌الاسلام آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران، ابوالفضل ظهره‌وند سفیر سابق ایران در ایتالیا، احمد دستمالچیان سفیر سابق ایران در لبنان، شیخ‌الاسلام سفیر سابق ایران در سوریه و معاونت بین‌الملل مجمع تقریب مذاهب اسلامی، مرضیه هاشمی مجری و خبرنگار پرس تی وی، نادر طالب زاده تهیه کننده و مستندساز، عباس موسوی سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران و کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی ایران سخنرانی خواهند کرد.

وی درباره اهمیت برگزاری همایش‌هایی با محتوای مقاومت عنوان کرد: در حال حاضر تنها راه پیروزی بر مستکبران و شکست آنها در گرو مقاومت در همه حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، نظامی، فرهنگی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1045311

وب گردی

وب گردی