قهرمانی تیم سما شهرکرد در مسابقات فوتسال یادواره شهدای دانشجو

هشتمین دوره مسابقات فوتسال یادواره شهدای دانشجو با قهرمانی تیم فوتسال آموزشکده سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد شهرکرد، جواد مرادی سرپرست اداره امور ورزشی و فراغت دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد در مراسم اختتامیه هشتمین دوره مسابقات فوتسال جام شهدای دانشجوی این دانشگاه که با حضور ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه، معاونان و تیم‌های منتخب در مجموعه ورزشی واحد شهرکرد برگزار شد، هدف از برگزاری مسابقات را آشنایی دانشجویان با فرهنگ شهادت و همچنین ایجاد شور و نشاط، شادابی، انجام فعالیت‌های ورزشی و غنی‌سازی اوقات فراغت و کشف استعدادهای نهفته فوتسال در بین جوانان عنوان کرد.

مرادی گفت: در این دوره از مسابقات 14 تیم با 140 ورزشکار از دانشگاه‌ آزاد اسلامی شهرکرد به‌مدت دو هفته به رقابت پرداختند و تیم‌های برتر برای شرکت در مسابقات استانی و کشوری معرفی شدند.

وی اظهار داشت: در بازی رده‌بندی تیم‌های فوتسال سپهر و کلار کوه به مصاف هم رفتند و در پایان تیم سپهر با نتیجه 4 بر 1 عنوان سومی را به خود اختصاص داد.

سرپرست اداره امور ورزشی و فراغت دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد تصریح کرد: در بازی فینال نیز تیم‌های آموزشکده سما واحد شهرکرد و شاهین دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد با هم رقابت کردند که در نهایت تیم سما با نتیجه 2 بر 1 قهرمان این دوره از رقابت‌ها شد و جام طلا را به خانه برد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1045320

وب گردی

وب گردی