پیوست فرهنگی دفاع مقدس به فعالیت‌های دانشگاهی اضافه شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اهواز با مقدس خواندن رسالت انتقال فرهنگ دفاع مقدس، گفت: پیوست فرهنگی حوزه دفاع مقدس باید در همه فعالیت‌های دانشگاهی گنجانده شود تا نسل جوان ما با رشادت و ایثار رزمندگان دوران دفاع مقدس بیگانه نشوند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، حجت‌الاسلام فرج‌الله براتی رئیس دانشگاه آزاد استان خوزستان در جلسه هم‌اندیشی با مدیران حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، از آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی اهواز برای همکاری همه جانبه در حوزه دفاع مقدس نیز خبر داد و افزود: در زمینه دانشنامه دفاع مقدس، تاریخ شفاهی، آثار ادبی، فرهنگی و هنری و همچنین تقویت درس آشنایی با دفاع مقدس آماده هر گونه مشارکت و همکاری هستیم و در این‌باره نیز بر خود می‌بالیم که بتوانیم قدمی در راستای انتقال فرهنگ ناب دفاع مقدس برای نسل جوان دانشجو برداریم.

در ادامه این جلسه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ضمن گرامی داشتن روز دانشجو و اهمیت پرداختن به این قشر جوان اظهار کرد: چه بسیار دانشجویانی که همزمان با حضور آگاهانه در سنگر علم و دانش، در خاکریز اول معرفت نیز حضور داشتند و حماسه‌ها آفریدند.

سردار محمد علی‌پور، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان نیز در این دیدار گفت: اگر بتوانیم به نسل دانشجویی که در یک دست‌شان قلم و در دست دیگرشان، اسلحه داشتند و از هر دو برای مملکت‌شان استفاده کردند بپردازیم، توانسته‌ایم الگوهای مناسبی را به نسل امروز معرفی کنیم.

در پایان جلسه و پس از اظهار نظر کارشناسان و اساتید مختلف، مقرر شد تا کارگروه‌هایی از سوی هر دو سازمان تشکیل شود تا مصوبات مطرح شده را پیگیری و زمینه‌های همکاری را فراهم کنند.

انتهای پیام/

355/

کد خبر: 1045350

وب گردی

وب گردی