رئیس دانشگاه آزاد نور با رئیس بنیاد شهید شهرستان دیدار کرد

رئیس دانشگاه آزاد واحد نور گفت: تکریم خانواده شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی و ارزش های دفاع مقدس بر همگان امری واجب است؛ پیشرفت کشور در حوزه های مختلف را مدیون رشادت و فداکاری های شهدا و ایثارگران هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از شهرستان نور، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور با بیان اینکه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از سرمایه های ارزشمند و مقدس انقلاب اسلامی محسوب می شوند، اظهار کرد: تکریم خانواده شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی و ارزش های دفاع مقدس بر همگان امری واجب است؛ پیشرفت کشور در حوزه های مختلف را مدیون رشادت و فداکاری های شهدا و ایثارگران هستیم.

محمد احمدی جایگاه ایثارگران و خانواده شهدا را خاص توصیف کرد و افزود: شهیدان جان خود را نثار کردند تا انقلاب و کشور ما امنیت و آرامش داشته باشد و باید قدردان آنان باشیم؛ تکریم از خانواده های شهدا وظیفه همیشگی ما است.

وی ضمن قدردانی و تشکر از شهرام خسروی رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نور، در خصوص مطالبات بنیاد شهید به دانشگاه افزود: در این رابطه هیچگونه مشکل و خللی در امر آموزش و ادامه تحصیل جامعه هدف ایثارگر به وجود نمی آید.

در این جلسه در خصوص پرداخت مطالبات دانشگاه از بنیاد شهید بحث و تبادل نظر صورت گرفت و مقرر شد بنیاد شهید شهرستان تمام تلاش خود را جهت پرداخت مطالبات بنیاد به دانشگاه به کار گیرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نور از فعالیت های آموزشی و پیگیری وضعیت تحصیلی خانواده ایثارگران و شهدا توسط دانشگاه آزاد اسلامی ابراز رضایت کرد و خود را ملزم به پرداخت مطالبات معوقه دانشگاه دانست.

انتهای پیام /

کد خبر: 1045362

وب گردی

وب گردی