کاهش بروکراسی اداری باعث افزایش فعالیت‌های دانشجویی می‌شود

دانشجوی برگزیده هیئت‌های مذهبی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: سرآمد مطالبات دانشجویی از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم گرامیداشت روز دانشجو کاهش بروکراسی‌های اداری در واحدهای این دانشگاه برای افزایش فعالیت‌های دانشجویی است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم بزرگداشت روز دانشجو با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه صبح امروز در واحد تهران مرکزی این دانشگاه برگزار شد در این مراسم از 20 دانشجوی نمونه و برگزیده تجلیل شد.

6 نفر از تجلیل‌شدگان دانشجویان نمونه علمی و پژوهشی بودند که فعالیت‌های گسترده‌ای در انتشار مقاله، انجام طرح تحقیقاتی و دیگر فعالیت‌های فرهنگی و علمی داشتند.

تجلیل شدگان مراسم روز دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه کانون‌های فرهنگی، هیئت‌های دانشجویی، ورزش و فعالیت‌های جهادی مشارکت فعال داشتند در این مراسم همچنین از دانشجویان برگزیده شاهد و ایثارگر دانشگاه برگزار شد.

یاسر رضایی دانشجوی برگزیده دومین دوره هیئت‌های مذهبی بوده که دانشجوی کارشناسی حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس است.

رضایی در فعالیت‌های فرهنگی خود سابقه دبیری هیئت دانشجویی انصار المهدی(عج) واحد شهر قدس، عضویت در هیئت امنای هیئت دانشجویی ره‌پویان موعود واحد علوم و تحقیقات و دبیری فرهنگی مذهبی خانه نخبگان واحد شهر قدس را دارد.

وی همچنین نفر اول مسابقات مداحی سوگواره حسینی و مداح شبکه امید سیما است.

رضایی در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز اظهار کرد: شاید سرآمد مطالبات دانشجویی از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم گرامیداشت روز دانشجو کاهش بروکراسی‌های اداری در واحدهای این دانشگاه برای افزایش فعالیت‌های دانشجویی است.

وی با اشاره به اینکه شاید نوعی رخوت در بدنه دانشجویان برای فعالیت‌های فرهنگی وجود داشته باشد، افزود: یکی از راه‌کارهای انگیزه‌سازی در دانشجویان گسترش کمی و تعدد کانون‌ها و تشکل‌های دانشجویی است؛ این افزایش نوع و تعداد کانون‌ها و تشکل‌ها سبب دربرگیری بیشتر دانشجویان می‌شود.

دانشجوی برگزیده فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: اگر کانون‌ها و تشکل‌ها را در دانشگاه همراه داشته باشیم، دانشجویان نیز با تمایل و اقبال بیشتری همراه می‌شوند و اقبال بیشتری به فعالیت نشان می‌دهند.

رضایی عنوان کرد: با افزایش فعالیت و مشارکت دانشجویان بهتر می‌توانیم بیانیه گام دوم انقلاب را اجرا کنیم و جامعه آرمانی مهدوی امام زمان(عج) که انسان سازی را ترویج می‌دهد، ساخته خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1045369

وب گردی

وب گردی