خداحافظی سلبریتی‌ها از صداوسیما جنبه تبلیغاتی داشت

مسئول فرهنگ و رسانه بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر اقدام سلبریتی‌ها در ترک صداوسیما را صرفاً تبلیغاتی دانست.

امین‌نژاد مقدم در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره برخی از هنرمندان که در حرکتی هماهنگ با صداوسیما خداحافظی کردند، گفت: این افراد مدت زیادی در سیمای ملی نبودند و هیچ فعالیتی هم در ماه‌های اخیر نداشتند. اقدام آنها در ترک صداوسیما صرفا جنبه تبلیغاتی داشت و قصد سوار شدن بر موج ایجاد شده را داشتند.

وی با تاکید بر اینکه خداحافظی سلبریتی‌ها از صداوسیما حرکتی برای محبوبیت کاذب و جلوه دادن خود به عنوان فعالان مدنی بود، گفت: بازتعریف نقش هنرمندان در تاثیرگذاری اجتماعی نیاز به واکاوی و کنکاش در مفهومی به نام سلبریتی دارد.

مسئول فرهنگ و رسانه بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر با تاکید بر اینکه وقتی جامعه با سلبریتی‌ها ارزش‌گذاری شود دچار مشکلاتی خواهد شد، گفت: صدا و سیما در این مسئله مقصر است و برخی اقداماتش صدمات جدی وارد کرده است.

به گفته نژاد مقدم حرکت اخیر سلبرتی‌ها فقط موجی چند روزه ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای از سلبریتی‌ها در اقدام اخیر خود مبنی بر بیرون آمدن از صداوسیما به دنبال کاسبی بودند، گفت: درصد زیادی از این اتفاق تقصیر صداوسیما بوده زیرا سیاست‌های نادرستی را برای خود برگزیده است.

مسئول فرهنگ و رسانه بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر با تأکید بر اثرگذار بودن خداحافظی سلبریتی‌ها از سیمای ملی خاطرنشان کرد: این اقدام باید بررسی شود و به همین دلیل نیاز به تحقیق درباره الگو‌های جامعه داریم.

وی با انتقاد از پرداخت نشدن مالیات از سمت هنرمندان گفت: کارگری که سخت کار می‌کند ابتدا مالیات از روی فیش حقوق او کم می‌شود؛‌به همین دلیل باید مالیات هنرمندان به طور شفاف مشخص شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1045373

وب گردی

وب گردی