کدام مدارس فردا سه شنبه ۱۹ آذر تعطیل است؟

 مدارس برخی استان ها فردا سه شنبه ۱۹ آذر به دلیل جلوگیری از شیوع آنفلوآنزا و برودت هوا تعطیل است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، در این گزارش به بیان این امر می‌پردازیم که مدارس کدام استان‌ها فردا سه شنبه ۱۹ آذر تعطیل است.

مدارس گلستان شیفت صبح فردا تعطیل هستند

احسان گوهری راد، مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: براساس مصوبه کارگروه سلامت گلستان، همه مدارس گلستان در همه مقاطع تحصیلی تا ظهر روز سه شنبه به علت شیوع آنفلوآنزا تعطیل است و مدارس نوبت عصر سه شنبه ۱۹ آذر طبق روال عادی برگزار می‌شود.

تمام مقاطع تحصیلی اردبیل به مدت ۲ روز تعطیل شد

به دلیل تداوم برودت هوا و نیز جلوگیری از شیوع احتمالی بیماری آنفلونزا تمام مقاطع تحصیلی اردبیل به مدت دو روز سه‌شنبه و چهارشنبه این هفته تعطیل است.

مدارس خراسان شمالی تعطیل هستند

روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی اعلام کرد: به منظور پیشگیری از ابتلای دانش آموزان به آنفلوآنزا مدارس مقطع ابتدایی شهرستان جاجرم فردا تعطیل است.

مدارس آذربایجان غربی تعطیل هستند

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی اعلام کرد: با توجه به برودت شدید هوا در شهرستان چالدران و جلوگیری از شیوع بیمار‌های فصلی، مدارس ابتدایی و متوسطه دوره اول تحصیلی این شهرستان روز‌های سه شنبه و چهارشنبه ۱۹ و ۲۰ آذر در نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل می‌باشد.

مدارس بیجار تعطیل هستند

با توجه به سرمای هوا و به منظور پیشگیری از شیوع بیماری سرماخوردگی و آنفلوآنزا، مدارس شهری و روستایی همه مقاطع تحصیلی شهرستان بیجار روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری تعطیل است.

میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 1045387

وب گردی

وب گردی