تصویب آموزش ممنوعیت حیوان آزاری در مقطع ابتدایی در کمیسیون آموزش

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: طبق مصوبه کمیسیون آموزش باید در دوره ابتدایی به دانش آموزان آموزش‌های لازم در خصوص ممنوعیت حیوان آزاری داده شود.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، میرحمایت میرزاده در توضیح جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، گفت: کمیسیون آموزش به عنوان کمیسیون فرعی ماده ۶ طرح ممنوعیت حیوان آزاری تصویب کرد که به موجب آن باید آموزش‌های لازم در خصوص ممنوعیت حیوان آزاری در دوره ابتدایی به دانش آموزان صورت گیرد.

وی با اشاره به گزارش معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای درباره اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در سازمان فنی حرفه‌ای اظهار کرد: طبق این گزارش تمام برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در این سازمان برای افزایش آمار اشتغال است، بسیاری از افرادی پس از اخذ مدرک لیسانس، فوق لیسانس و حتی دکتری به این سازمان برای کسب مهارت مراجعه می‌کنند که این زنگ خطری برای آموزش عالی کشور است.

میرزاده گفت که در این جلسه بعد از قرائت گزارش کمیته‌های ماده ۲۳۴ در خصوص اداره اموال بنیاد آرشام توسط وزارت آموزش و پرورش مقرر شد گزارش این پرونده برای تصمیم‌‎گیری به صحن علنی ارجاع شود.

به گفته وی گزارش کمیته‌های ماده ۲۳۴ در خصوص نحوه اداره مراکز رفاهی درمانی و هزینه کرد درآمدهای آن در ادارات کل آموزش و پرورش استان کرمان نیز قرائت و مقرر شد این گزارش با اخذ نظر وزیر آموزش و پرورش تصمیم‌گیری شود.

ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1045390

وب گردی

وب گردی