پژوهش، علم و آموزش جدای از یکدیگر محقق نمی شوند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج در مراسم تقدیر از پژوهشگران برتر این دانشگاه بر لزوم وجود پژوهش در کنار آموزش، تعهد و تخصص تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از کرج محمدحسن برهانی فر در مراسم تقدیر از پژوهشگران برتر واحد کرج که در سالن اجتماعات شهید مطهری واحد کرج برگزار شد؛ ضمن تبریک هفته پژوهش، قدرت علمی و جایگاه ویژه دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج یکی از دلایلی بود که میزبانی برگزاری هفته پژوهش استان البرز سال 98 به واحد کرج سپرده شد.

وی با اشاره به حضور تمامی دانشگاه ها و ارگان های مهم استان البرز در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار استان در سال 98 افزود: دستاوردهای ارائه شده واحد کرج مورد توجه بازدیدکنندگان داخلی و خارجی قرار گرفته و در به بهترین وجه درخشید.

برهانی فر ضمن بیان اهداف بلند مدت تعریف شده برای این واحد دانشگاهی تصریح کرد: علیرغم وجود مشکلات بسیار در جامعه و دانشگاه، با وجود مجموعه ای از تلاش، ثبات و آرامش، آینده ای روشن و افقی بلند در زمینه های علمی و آموزشی برای این دانشگاه ترسیم شده است.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه های مهم دانشگاه با سایر ارگان ها و نهادهای داخلی و خارجی تصریح کرد: نباید هیچگاه از مشکلات هراسی داشت، چرا که مشکلات همیشه وجود دارند؛ اما در سایه الطاف الهی و با عزمی استوار این دانشگاه با قدرت، شوکت و هیمنه به سرمنزل مقصود خواهد رسید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز در پایان سخنانش با تقدیر از تمامی پژوهشگران و محققان، هفته پژوهش را زمانی برای هم افزایی دانشگاه ها و تحقیقات دانشگاهی بایکدیگر و تاثیر آن بر صنعت و اقتصاد کشور برشمرد.

در این مراسم از جمعی از پژوهشگران، محققان در سه بخش استادان، دانشجویان و کارکنان با اهدای لوح‌هایی تقدیر شد.

کد خبر: 1045422

وب گردی

وب گردی