واحد قزوین حائز رتبه‌ "شایسته تقدیر ویژه" در ترویج و اقامه نماز شد

دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، برای چندمین سال متوالی موفق شد در ترویج و اقامه‌ی نماز، رتبه‌ی "شایسته تقدیر ویژه" را از آن خود کند. 

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، در ارزیابی‌های صورت گرفته توسط ستاد اقامه نماز استان براساس دستورالعمل‌های ارسالی از سوی ستاد اقامه نماز کشور، در مورد اجرای برنامه‌های ابلاغی در ترویج و توسعه‌ی فرهنگ نماز در سال 1397، دانشگاه آزاد اسلامی قزوین حائز رتبه‌ی "شایسته تقدیر ویژه" شد.

در بخشی از تقدیر نامه‌ای که در همین راستا از سوی آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه‌ی قزوین و هدایت‌الله جمالی‌پور به مرتضی‌موسی خانی رییس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین اهدا شده، آمده است:«اکنون که بحمدالله طبق گزارش ستاد اقامه نماز استان توانسته‌اید با عنایت خداوند متعال و همدلی و همکاری اعضای محترم شورای اقامه نماز آن اداره کل رایحه عطرآگین نماز را به مشام‌ جان‌ها برسانید و در امر خطیر ترویج و توسعه فرهنگ نماز در سال 1397 رتبه شایسته تقدیر ویژه را کسب کنید، از تلاش‌های جنابعالی و همه دست اندرکاران امر نماز آن دستگاه تقدیر و تشکر می‌کنیم.
امید است این تلاش‌های مبارک مقبول درگاه الهی و منظور نظر حضرت ولیعصر (عج) قرار گیرد ».

گفتنی است، دانشگاه آزاد اسلامی قزوین از سال 1388 تاکنون هر ساله در اقامه‌ی نماز، رتبه‌ی برتر در استان قزوین را کسب کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1045428

وب گردی

وب گردی