دانشگاه آزاد قابلیت برگزاری مسابقات ورزشی بین‌المللی را دارد

رئیس فدراسیون جودوی کشور در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، گفت: این دانشگاه در کنار توجه به سطح علمی، از نظر امکانات ورزشی نیز در سطح بسیار بالایی قرار دارد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودوی کشور، در بازدید از امکانات ورزشی دانشگاه آزاد قزوین اظهار داشت: امروز یکی از روزهای بسیار خوب زندگی من بود چرا که با بازدید از امکانات ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، به عنوان یک ایرانی خیلی خوشحال شدم که چنین دانشگاهی در ایران اسلامی وجود دارد.

قهرمان جودوی جهان یادآور شد: به عنوان یک فرد دانشگاهی و ورزشی، این دانشگاه را در کنار توجه به سطح علمی، از نظر امکانات ورزشی نیز در سطح بسیار خوبی دیدم و فکر می‌کنم از این نظر در ایران بی‌نظیر باشد.

وی در ادامه با تشکر از موسی خانی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، مدیران و کارکنان زحمت کش این دانشگاه به دلیل ایجاد و حفظ چنین زیرساخت‌هایی گفت: وجود سالن‌های ورزشی، استخرها و امکانات به روز دنیا در این دانشگاه باعث می‌شود تا با جرات بتوان بیان کرد که دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، قابلیت برگزاری مسابقات، رویدادها و اردوهای ملی و بین‌المللی ورزشی را دارا بوده و فکر می‌کنم از این نظر این دانشگاه در ایران مغفول مانده است.

رئیس فدراسیون جودو اظهار امیدواری کرد با امضای تفاهم نامه همکاری با این دانشگاه، بتوان از ظرفیت‌های علمی و ورزشی بسیار خوبی که در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین وجود دارد، بهره‌مند شد.

پایان پیام/

کد خبر: 1045437

وب گردی

وب گردی