مراسم روز دانشجو با چاشنی مناظره در واحد شهرقدس برگزار شد

دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس بمناسبت شانزدهم آذر مصادف با روز دانشجو و به همت بسیج دانشجویی ونهاد نمایندگی مقام معظم رهبری برنامه های متعددی در قالب هفته دانشجو از جمله برگزاری مناظره علنی را با حضور دانشجویان علاقمند ترتیب داده است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس همزمان در ایام هفته دانشجو از برنامه های فرهنگی و اجتماعی خود با هدف گرامیداشت شانزدهم آذر مصادف با (روز دانشجو) رونمایی کرد. از اهم این برنامه ها برگزاری مناظره علنی با حضور دانشجویان علاقمند است. این مناظر امروز با موضوع رسالت دانشجو در تحولات اجتماعی میان جمشید ایرانی دبیر کل حزب فرزندان ایران وابسته به طیف سیاسی اصلاح طلب و احمد قدیری حقوقدان و وابسته به طیف اصولگرا برگزار شد.

در این مناظره مباحث مهم روز همچون مباحث اجتماعی و سیاسی محور اساسی بحث بود. همچنین رویداد اجتماعی و سیاسی مهم پیش روی کشور با عنوان انتخابات مجلس شورای اسلامی از دیگر مواردی بود که میان این دو میهمان بحث گردید و بر لزوم انتخاب نماینده اصلح تاکید شد.

از دیگر برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی با محوریت روز دانشجو: جشن روز دانشجو در سالن اجتماعات دانشکنده فنی مهندسی، ارائه یادواره شهدای گمنام و شهدای دانشجو با حضور شورای مدیریت واحد و مسئولین سازمان مرکزی و سایر مسئولان شهرستان های قدس ملارد و صفادشت، اکران فیلم سینمایی رد خون و برگزاری اردوی یک روزه جهادی خواهد بود.

ادامه برنامه های هفته دانشجو در واحد شهر قدس با اکران ونقد کارشناسی فیلم سینمایی رد خون، اجرای یادواره شهدای گمنام در روز بیستم آذر ماه، اردوی جهادی یک روزه در روز پنج شنبه بیست ویکم اذر ماه و در پایان با سخنرانی عبدالله قاسمی در مصلای شهرستان قدس در خطبه های قبل از نماز جمعه دنبال خواهد شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1045444

وب گردی

وب گردی