آیین گرامیداشت روز دانشجو در واحد سمنان برگزار شد

آیین گرامیداشت روز دانشجو با حضور پرشور دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد سمنان، آیین گرامیداشت 16 آذر، روز دانشجو، صبح امروز در سالن آمفی‌تاتر فرزانگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان و با استقبال پرشور دانشجویان این دانشگاه برگزار و برنامه‌های متنوعی به اجرا گذاشته شد.

عبدالله خالصی دوست رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان طی سخنانی روز دانشجو را روز آگاهی دانشجویان و نسل جوان از نقشه های شوم استکبار جهانی بر علیه جوامع آزادی خواه و استقلال طلب دانست و با تاکید بر لزوم بصیرت بخشی به جوانان ودانشجویان، چالش اصلی غرب را جوانان مومن و متعهدی دانست که در دانشگاههای اسلامی مسیر تمدن سازی را دنبال می کنند.

حسین شیخ‌الاسلام مشاور وزیر امور خارجه به‌عنوان سخنران ویژه این مراسم به بررسی ارتباط ایران و آمریکا از سال 1332 تا امروز پرداخت.

تحلیل وقایع مهم تاریخی، چرایی تسخیر لانه جاسوسی، تبیین مواضع جمهوری اسلامی ایران در قبال آمریکا، خوداتکایی و استقلال از جمله محورهای سخنرانی شیخ‌الاسلام بود.

برگزاری جلسه پرسش و پاسخ با حضور مشاور وزیر امور خارجه ازجمله بخش‌های جذاب و چالشی در این مراسم بود که مورد توجه شرکت‌کنندگان قرار گرفت.

اجرای سرود توسط گروه ناوک، اجرای موسیقی توسط دانشجوی واحد سمنان و خواننده کشوری علی صنعتی، پخش کلیپ و قرعه‌کشی برندگان مسابقه تلگرامی روز دانشجو از دیگر بخش‌های این مراسم بود که به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی، انجمن پرستاری، کانون ادب و هنر، بسیج دانشجویی و روابط عمومی این واحد دانشگاهی برگزار شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1045469

وب گردی

وب گردی