رأی نیاوردن شفافیت آرای نمایندگان باعث شرمندگی است/ رئیس جمهور حتی با مردم حرف نمی‌زند

رئیس انجمن مدیریت دولتی ایران گفت: رئیس جمهور قبلی با رفتار و حرف‌هایش هزینه سیاسی ایجاد می‌‌کرد؛ا اما رئیس جمهور فعلی حتی حرف هم نمی‌زند و کاملاً در خواب زمستانی است. 

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، علی‌اصغر پورعزت در میزگرد سیاسی خزان بهارستان با موضوع بررسی سیاست‌های فعلی مجلس شورای اسلامی در رسیدن به مجلس تراز که امروز سه‌شنبه 19 آذرماه 98 به همت بسیج دانشجویی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: ساختار کشور نیاز به بازنگری دارد؛ زیرا وضعیت فعلی کشور نشان‌دهنده خروجی بد این ساختارهاست.

رئیس انجمن مدیریت دولتی ایران بیان کرد: باید شرایط کشور تغییر پیدا کند و عملکرد ضعیف تنها به مجلس، محدود نیست‌.

وی افزود: در سال‌های پیش نمایندگان مجلس حتی تحصیلات قابل قبولی نداشتند،؛ اما برای مردم تصمیم می‌گرفتند. مجلس‌های گذشته آیا واقعا نماینده مردم هستند؟ این سؤال باید توسط مسئولان پاسخ داده شود.

این استاد دانشگاه گفت: افول مجلس در ایران انتخاب مناسب‌تری برای عنوان این برنامه بود. جناح‌بندی سیاسی به کشور کمک نمی‌کند؛ بلکه حزب‌گرایی صحیح کمک‌کننده است. به عنوان یک استاد دانشگاه شرمنده شدم وقتی شفافیت آرای نمایندگان در مجلس رأی نیاورد.

وی ادامه داد: رئیس جمهور قبلی با رفتار و حرف‌هایش هزینه سیاسی ایجاد می‌‌کرد؛ اما رئیس جمهور فعلی حتی حرف هم نمی‌زند و کاملاً در خواب زمستانی است. مجلس به‌جای یارانه نقدی که آسیب‌های زیادی دارد، به حوزه بهداشت یارانه بدهد تا افراد بی‌بضاعت بتواند از این خدمات استفاده کنند.

پورعزت گفت: دولت قبلی یعنی اصواگرایان و فعلی، شایسته دفاع و خالی از اشتباه و قانون‌شکنی نیستند. دولت نباید بنزین را گران می‌کرد؛ بلکه باید مالیات قشر ثروتمند را افزایش می‌داد.

وی بین کرد: نمایندگان در مجلس‌های مختلف به دانشجویان و دانشگاه توجهی نداشتند و از حضور در دانشگاه سر باز می‌زدند. بارها به نمایندگان نامه فرستادیم و برای حل مشکلات کشور راهکار ارائه دادیم؛ اما متأسفانه پاسخی دریافت نکردیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1045476

وب گردی

وب گردی