پرونده پسر آخوندی به دادگاه ارسال شد

پرونده محمدمهدی آخوندی پسر وزیر سابق مسکن و شهرسازی به دادگاه ارسال شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، پرونده محمدمهدی آخوندی پسر عباس آخوندی وزیر سابق مسکن و شهرسازی به شعبه 8 دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد.

یکی دو هفته پیش بود که خبر بازداشت پسر آخوندی رسانه‌ای و پیگیری‌های اولیه نشان داد وی متهم به کار چاق‌کنی و دریافت مبالغی در وزارتخانه مربوطه بوده است.

همچنین خبر رسید وی به همراه یکی از مشاوران وزیر سابق بازداشت شده است. با پیگیری‌های خبرنگار فارس روشن شد که وی به همراه شهرام اجتهادی به اتهام کار چاق‌کنی و تخلفات مالی بازداشت شده و آقای اجتهادی با مهدی آخوندی و یکی دیگر از مسئولان ارشد دولتی نسبت فامیلی دارد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که فرزندان آخوندی در اکثر شرکت‌ها به همراه همان نزدیکان و معتمدان وزیر سابق عضو هیأت مدیره بوده‌اند.

محمدمهدی آخوندی که اکنون بازداشت شده در شرکت سرمایه‌ افزاپارس مسکن‌سازان بهشت پویا و چند شرکت دیگر عضو هیأت مدیره بوده است.

در آخرین نشست خبری غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه نیز خبر بازداشت پسر وزیر مستعفی تأیید شد. اسماعیلی در نشست گفت: این فرد در جریان این پرونده تنها نیست و 4 نفر دیگر نیز مرتبط با این پرونده در بازداشت هستند.

سخنگوی قوه قضائیه اعلام کرد: کار رسیدگی به این پرونده در دادسرا در حال انجام است و موضوع به مسائل مالی و اقتصادی مربوط است.

البته اسماعیلی این را هم گفت: هنوز رسیدگی و اظهارنظری انجام نشده است. با این وجود اکنون خبر رسید که پرونده مالی پسر وزیر مستعفی دولت (آخوندی) برای رسیدگی به دادگاه ارسال شده است.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1045500

وب گردی

وب گردی