گروگان 31 ساله در کمتر از 6 ساعت نجات پیدا کرد

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی، جوان 31 ساله ایرانشهری کمتر از 6 ساعت از چنگال آدم ربایان رها شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار"احمد طاهری" جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: ساعت 12:01 روز گذشته در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در خیابان "هنرمندان" شهر ایرانشهر بلافاصله تیمی مجرب از مأموران پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد جوانی 31 ساله به نام " محمد " که به صورت پیاده در خیابان در تردد بود توسط 5 نفر از سرنشینان 2 دستگاه پژو 405و پژو پارس به گروگان گرفته شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: کارآگاهان با بررسی اظهارات شاهدان عینی محل گروگانگیری و با استفاده از شیوه های نوین پلیسی عاملان آدم ربایی را شناسایی و اقدامات خود را برای دستگیری آنها آغاز کردند.

وی گفت: با توجه به حساسیت موضوع و حفظ جان فرد ربوده شده ، کارآگاهان زبده پلیس آگاهی عملیات گسترده ای را آغاز و در کمتر از 6 ساعت محل نگهداری فرد ربوده شده را در یکی از مناطق عشایر نشین روستای "دامِن" شناسایی کردند.

سردار طاهری گفت: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از هماهنگی قضائی با محاصره محل در اقدامی ضربتی وارد عمل شده و ضمن دستگیری یکی از آدم ربایان، فرد ربوده شده که در داخل یک "کَپر" با دست و پای بسته نگهداری می شد را صحیح و سالم رها کردند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر عاملان این پرونده آدم ربایی گفت: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد انگیزه آنها از این عمل مجرمانه اختلافات مالی بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1045517

وب گردی

وب گردی