سرکوب مردم بحرین با چراغ سبز آمریکا و اسرائیل/دولت بحرین از سرکوب کردن نمی‌ترسد

نماینده دانشجویان بحرین گفت: حرکت سرکوب گرانه دولت بحرین با چراغ سبز آمریکا و اسرائیل انجام می‌پذیرد.

سید حسن‌الموسوی‌البحرینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره به سرانجام رسیدن حرکت مردم بحرین گفت: خیزش مردمی آماده نهایی شدن است؛ اما مشکلاتی بر سر راهش وجود دارد که قابل رفع هستند و مردم بحرین با وجود سرکوب‌های زیاد تلاش‌های زیادی را متحمل شده‌اند.

وی با انتقاد از اینکه بحرین به یکی از استان‌های عربستان تبدیل شده است؛ اظهار کرد: سیاست‌های سعودی در بحرین اجرا می‌شود که دخالت‌های کشورهای استعماری چون آمریکا و انگلیس منجر به چنین اتفاقی شده است.

نماینده دانشجویان بحرین با تاکید بر اینکه عربستان با چراغ سبز استعمار در بحرین سرکوب می‌کند؛ اظهار کرد: بیشتر مردم بحرین شیعه هستند و برای حرکت خود از انقلاب ایران الگو گرفته‌اند.

موسوی البحرینی با اشاره به وسعت و جمعیت کم بحرین یکی از مسائل این کشور را نداشتن استقلال برشمرد و گفت: بحرین از نظر نظامی و اقتصادی نیز ضعیف است، استعمار آل خلیفه در بحرین از استعمار اسرائیل در فلسطین بیشتر است.

وی با اشاره به مسالمت آمیز بودن حرکت مردمی بحرین خاطر نشان کرد: مردم برای سوء استفاده نکردن از حرکتشان بسیار مراقب هستند تا به اموال عمومی آسیبی نرسد اما دولت بحرین از سرکوب نمی‌ترسد.

نماینده دانشجویان بحرین تاکید کرد: حرکت سرکوب گرانه دولت بحرین با چراغ سبز آمریکا و اسرائیل انجام می‌پذیرد.

وی با تاکید بر راهبردی بودن بحرین گفت: ایران با بحرین می‌توانست بر تمام خلیج فارس حکمرانی کند و آن وقت کشورهای حوزه خلیج فارس مانند کوتوله‌هایی بودند که در دست ایران می‌چرخیدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1045532

وب گردی

وب گردی