فردا ؛ آخرین مهلت ثبت نام مسکن فرهنگیان

 فرصت ثبت‌نام و ویرایش اطلاعات متقاضیان جهت شرکت در طرح ساخت مسکن برای فرهنگیان فردا پنج‌شنبه ۲۱ آذر تمام می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، ماه گذشته تفاهم‌نامه وزارت آموزش و پرورش و وزارت مسکن برای ساخت ۱۷۰ هزار واحد مسکونی امضا شد در این تفاهم نامه قید شده که در یک بازه زمانی سه ساله برای فرهنگیان فاقد مسکن خانه ساخته می شود.

فرهنگیان برای ثبت‌نام باید به سامانه maskan.medu.ir مراجعه کنند که این مهلت فقط تا فردا پنج شنبه ۲۱ آذر ادامه دارد و فرهنگیان واجد شرایط باید با مراجعه به این سامانه درخواست خود را ثبت کنند.

شرایط ثبت نام:

متقاضی و افراد تحت تکفل باید فاقد زمین یا واحد مسکونی باشند و از امکانات دولتی مانند زمین، واحد مسکونی، تسهیلات یارانه‌ای خرید و احداث مسکن استفاده نکرده باشند یا به عبارت‌دیگر فرم «ج» در استعلام از سامانه مربوطه راه و شهرسازی سبز باشد.

متقاضی باید متأهل یا سرپرست خانوار باشد. همچنین زنان خودسرپرست مشروط به داشتن ۳۵ سال سن می‌توانند در زمره متقاضیان قرار بگیرند. فرد متقاضی باید حداقل دارای پنج سال سکونت متوالی در شهر مورد تقاضا باشد.

کلیه فرهنگیان فاقد مسکن اعم از کارکنان شاغل رسمی، پیمانی، قراردادی و بازنشستگان فرهنگی می‌توانند متقاضی مسکن باشند.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرده است اگر به جز این اولویت‌ها، افراد دیگری مانند فرهنگیان بدو استخدام خواستار این خدمات باشند و هنوز سقف ۱۷۰ هزار نفر پر نشده باشد، آن‌ها نیز تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

نکته: امکان ویرایش اطلاعات از ساعت ۸ صبح ۲۰ آذر تا ساعت ۲۰ فردا پنجشنبه ۲۱ آذر برای ثبت نام کنندگان ادامه دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1045627

وب گردی

وب گردی