اپو تکنولوژی دوربین زیر نمایشگر را معرفی کرد

شرکت چینی تکنولوژی در رویدادی که در این کشور برگزار شد، دوربین زیر صفحه نمایش را معرفی کرد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، در ژوئن گذشته، حساب رسمی توییتر Oppo دستیابی این شرکت به فناوری دوربین زیر صفحه نمایش را اعلام کرد. امروز در رویداد Oppo INNO Day 2019 از فناوری دوربین زیر صفحه نمایش Oppo برای اولین بار رونمایی شد.

اوپو که برای اولین بار در ماه ژوئن شروع به اطلاع رسانی درباره فناوری دوربین زیر صفحه نمایش خود در حساب های رسانه های اجتماعی کرده بود، امروز فناوری جدید خود را به صورت زنده در رویداد INNO Day 2019 به کاربران معرفی کرد. Oppo در این رویداد عینک AR و سایر فناوری ها را نیز معرفی کرد.

این دوربین که در یک دستگاه Prototip استفاده شده، زیر مانیتور به خوبی پنهان شده است. تا زمانی که دوربین را روشن نکنید، فقط می توانید دوربین را در زیر صفحه نمایش از برخی بازتاب های نور مشاهده کرده و متوجه اختلاف پیکسل ها شوید. با این حال، این اختلاف پیکسل ها به اندازه کافی بزرگ نیستند تا کاربران را ناراحت کنند. به عبارت دیگر ، هیچ تأثیر منفی روی تجربه کاربر هنگام استفاده از صفحه نمایش ندارد.

اپو برای جلوگیری از تداخل صفحه نمایش و دوربین از یک ماده شفاف ویژه استفاده می کند تا کیفیت تصاویر گرفته شده توسط این دوربین حفظ شود. در سنسور دوربین نیز از یک دیافراگم بزرگتر نسبت به سایر دوربین‌های جلویی استفاده شده است.

منطقه ای که دوربین در صفحه قرار دارد هنگام لمس کردن به خوبی کار می کند؛ همچنین مطابق فیلم های به اشتراک گذاشته شده، دوربین هیچ مشکلی از لحاظ تار بودن تصاویر و ویدئوها ندارد. این یکی از مهم‌ترین مشکلات در فناوری دوربین زیر نمایشگر بود. اگرچه هنوز جزئیات این فناوری به اشتراک گذاشته نشده است‌؛ اما انتظار می رود به‌زودی Oppo از آن در یکی از دستگاه های پرچمدار خود استفاده کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1045636

وب گردی

وب گردی