BMW iDrive به روز می شود

انتشار به روزرسانی جدید iDrive صاحبان خودروهای  BMW را قادر می کند تا بتوانند از Android Auto استفاده کنند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، شرکت خودرو سازی آلمانی BMW اعلام کرد به روزرسانی Android Auto برای اکثر خودروهای این شرکت منتشر می شود. به روزرسانی جدید، دستگاه های iDrive 7.0 را نیز پوشش می دهد.

با انتشار iDrive 7.0 صاحبان BMW قادر به استفاده از Android Auto هستند

هنوز مشخص نیست که چرا این شرکت که مدتهاست از بکارگیری Android Auto اجتناب میکرد چنین تصمیمی گرفته است. به این ترتیب سدان های سری 3 ، 5 ، 7 و 8 و مدل های X3 SUV ، X5 و X7 که از iDrive 7.0 پشتیبانی می کنند می توانند از Android Auto استفاده کنند. این شرکت اعلام کرد که این ویژگی در ژوئیه سال 2020 منتشر خواهد شد.

تولیدکنندگان خودرو قصد دارند با استفاده از سیستم های چندرسانه ای ، کاربران سفری راحت تر و همراه با سرگرمی را تجربه کنند. مدل های BMW گزینه Apple CarPlay را دارا هستند ، اما کاربران اندرویدی با مشکلاتی روبرو بودند.

برخی از کاربران مجبور بودند از گارانتی نرم افزار صرف نظر کنند تا ابزارهایشان کاملاً سازگار با دستگاه های اندرویدی باشد. با به روزرسانی جدید، دارندگان وسایل نقلیه قادر خواهند بود از طریق iDrive از دستگاه های اندرویدی خود باثبات تر استفاده کنند.

مقامات شرکت اعلام کردند در حال انجام اقدامات لازم بر روی گزینه اتصال بی سیم Android Auto هستند. اتصال بی سیم در حال حاضر با برخی از دستگاه های سامسونگ و پیکسل سازگار است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1045641

وب گردی

وب گردی