آغاز هفتمین رویداد آموزشی و تجربی ایده تا عمل با محوریت اینترنت اشیا

هفتمین رویداد آموزشی و تجربی ایده تا عمل با محوریت اینترنت اشیا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب آغاز به کار کرد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد غرب، هفتمین رویداد آموزشی و تجربی ایده تا عمل با محوریت اینترنت اشیا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب آغاز به کار کرد

در ابتدای مراسم، حمیدرضا رحیمی معاون پژوهش و فناوری واحد تهران غرب با بیان اینکه در دو دهه اخیر اینترنت اشیا و هوشمندسازی در تمام عرصه‌های زندگی ما اثرگذار بوده و خواهد بود، خطاب به دانشجویان و ایده‌پردازان گفت: در برگزاری استارتاپ و راه‌اندازی کسب و کار، تجربه دیگران نشوید؛ بلکه از تجربه دیگران استفاده کنید.

وی افزود: آنچه که مهم است، اجرایی کردن ایده‌هاست. فردی که در پی راه‌اندازی کسب و کار است، باید شبانه‌روز برای ایده خود وقت بگذارد.

معاون پژوهش و فناوری واحد تهران غرب با اعلام حمایت از ایده‌پردازان خاطرنشان کرد: کار جمعی را هدف خود قرار دهید، حاصل کار جمعی و گروهی، موفقیت بوده است.

وی بیان کرد: در واحد تهران غرب، همه استادان در گروه‌های مختلف در تلاش هستند از شما دانشجویان فارغ‌التحصیل نسازند؛ بلکه از شما شغل بسازند.

سپس علی محمودیان، رئیس اتحادیه کشوری سوخت‌های جایگزین، ضمن تشکر از برگزار کنندگان این رویداد گفت: اینکه فردی تصیم بگیرد ایده خود را در معرض قضاوت بگذارد، ویژگی فرد موفق در آینده خواهد بود. امروز برای رشد صنعت و پیشرفت در این حوزه، بسترها و نیازهای جامعه به سمت افرادی که قدرت ریسک پذیری بالایی دارند، جهت‌گیری کرده است.

وی ضمن ارائه توضیحاتی از فرایند اتحادیه کشوری سوخت‌های جایگزین گفت: آمادگی داریم فضای دانشگاه را به بستر صنعت منتقل کنیم. امروز اقتصاد انرژی در دنیا حرف اول را می‌زند، کشورهای در حال توسعه که برای رشد و تکاپو برنامه دارند، در حوزه اقتصاد انرژی سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

حامی این رویداد با بیان اینکه امروز فرایند موفقیت ایده جدید زمانی به نتیجه می‌رسد که بتواند با شاخصی کلیدی ارزیابی شود، گفت: افرادی که دنبال ایده‌های جدید هستند باید بازار را رصد کنند و متناسب با نیاز بازار، ایده را پرورش دهند تا پیوند دانشگاه و صنعت نزدیک‌تر شود.

این رویداد سه‌‌روزه با هدف آشنایی دانشجویان و علاقمندان با زمینه‌های ورود به بازار کسب و کار و ایجاد انگیزه، از چهارشنبه شب با ارائه ایده‌های شرکت کنندگان شروع شده و تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.

100 نفر در این رویداد حضور دارند که در 10 تیم به مدت 54 ساعت به فعال‌سازی ایده‌های خود خواهند پرداخت.

گفتنی است؛ هفتمین رویداد آموزشی و تجربی ایده تا عمل با محوریت اینترنت اشیا با حضور معاون پژوهش و فناوری، معاون اداری و مالی، معاون فرهنگی، رئیس دانشکده فنی و مهندسی دانشجویی، رئیس اتحادیه کشوری سوخت‌های جایگزین حامی رویداد، صاحبان ایده، استادان و دانشجویان و با حمایت مالی اتحادیه کشوری سوخت‌های جایگزین و اتحادیه کشوری فضای مجازی در سالن اجتماعات شهید موسوی دانشکده فنی و مهندسی آغاز به کار کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1045649

وب گردی

وب گردی