انعقاد تفاهم نامه دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان با اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان

دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان و اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان برای توسعه کیفی در بخش تربیت بدنی و ورزش و بهره‌مندی از امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مورد نیاز ورزش، تفاهم‌نامه همکاری منعقد کردند. 

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان و اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان در راستای برآوردن نیازهای مشترک علمی، آموزشی و تحقیقاتی، آشنایی با جدیدترین یافته های علمی، بهره‌برداری از فناوری اطلاعات و ارتباطات، توسعه کیفی در بخش تربیت بدنی و ورزش و بهره‌مندی از امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مورد نیاز ورزش، تفاهم‌نامه همکاری منعقد کردند.

در راستای اهداف سند چشم‌انداز و سیاست کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برای بهره‌مندی مستمر و نظام‌مند از خرد جمعی در جهت گسترش ارتباط بین دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان‌ها برای توسعه همه‌جانبه، حجت‌الاسلام سید علی طاهری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان و بهمن طیبی مدیرکل ورزش و جوانان استان، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

این تفاهم‌نامه در شه ماده برای مدت دو سال بین طرفین در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان با حضور نمایندگان از دو طرف برای همکاری دو جانبه در برگزاری دوره های آموزشی علمی و مستمر مربیان ورزشی به امضا رسید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1045657

وب گردی

وب گردی